2015'de hatay sınırına gelmişdik ve bizim gibi gelenlerde vardı içlerinde yaralı olanlar, hamile olanlar hatta ölmüş çocuğunu kucağında taşıyan bi anne bile vardı. Askerler bi bildiri alarak bize sınır kapısını açtılar ondan sonra hayatımız tamamen degişdi.
2019 Hatay - Antakya- Burada yepyeni bir hayat kurmuşduk ve ben okuluma kaldığım yerden devam edip hemşireliği bitirmişdim bu sırada Türk dostlarım ve hocalarım sayesinde Türkçeyi çok iyi öğrendim artık iş bulmak zorundaydım ama nasıl? Daha sonra amcamın yardımı ile küçük bir klinikte işe başladım Arapça, İngilizce ve Türkçe bildiğim için işe girmem kolay oldu . Bundan 6 ay sonra amcamlara Yemen'den misafirler geldi ve oğulları için bir kız istiyorlardı bana saçma gelmişti oysa ki Yemen'de kız mı kalamamışdı ki buraya kadar geldiler, amcamın kızı henüz 15 yaşındaydı ve damadın yaşına uygun bir tek ben vardım amcam beni münasip gördü bende birşey diyemedim en sonunda evlenecekdim demek ki benimde kaderim Abdullah imiş (amcam seslenirken öğrendim adını) aslında tipi fena değil di boylu poslu esmer bi delikanlıydı, amcam beni başka odaya çağırarak anlatmaya başladı ;işi gücü yerinde mantıklı biri çocukluğundan beri tanıyorum Abdulah'ı. Saygılı ailesine değer veren... Anlattıkça anlattı, amcam sanki televizyon da bal reklamı yapıyor :) neyse ki bende kabul ettim Abdullah olmasa başka biriyle evleniceğim hayatın kanunu bu flört etmek bana göre değil en hayırlısı bu şekilde . Onayımızı verdikden sonra Abdullah ben ve yengem balkona çıktık orda kısa bi tanışma oldu Abdullah konuşmalarıyla o kadar güven verdi ki sanki 40 yıldır tanıyormuş gibiydim kanım ısındı açıkçası ama ilk görüşde aşk falan değil sadece hoş biriydi . Evet bu karar acele oldu yanlız amcama güvenerekden kabul ettim bu evliliği ve Abdullah'a kanım ısındı ayrıca Yemen'den buraya gelmek çok kolay değil o yüzden kararı hemen bildirmek istedik .
1 ay sonra düğün hazırlıkları başladı bana gelinlik dikildi Abdullah'a Türklerin dediği gibi "şulvar" (şalvar) tam olarak söyleyemiyorum işde ondan dikildi ve yarın Türkiye'den Yemen'e gelin olarak gidecekdim , aslında bu şehiri çok sevmişdim; yemekleri, tarihi yerleri, insanları en önemlisi Maraş Dondurması çok güzel di . Gece oldu uyku vaktim gelmişti uyuyayım da yarın düğün günüme gözlerim şişik katılmayayım İyi geceler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINIR!
General FictionDüğün günü büyük bir suçtan dolayı eşi öldürülen Afra'nın hikayesiydi bu,peki Afra, Ali askeri affedecek mi yoksa Ali asker Afra'yı düşman görmekten vazgeçecek mi? Çatlaktan çıkan çiçek misaliydi bu aşk öyküsü...