9- Neredesin -

36 9 1
                                    

(Afra)

Asker'in düşünceli ve morali baya bozuk olduğunu gördüm. Neden moralin bozuk dememek için kendimi zor tuttum. Sonra dedim ki Asker bey hani ben burda tutsağım yaaa ve burası bi ev dolapda hiçbir şey yok acaba eve biseyler mi alsan diyorum ?
Bana baktı uzun uzun düşündü ;

- Aslında seni aç bırakmak istiyorum daa maalesef seninle birlikte bende burda tutsağım.

- İyi işde beni bırak benden kurtul rahat et.

- Olmaz! Önce Vatan.

- tamam sen bilirsin ozaman karnımı doyurcaksın.

Asker ne yapsak etsek diye düşünürken;

-Kalk gidiyoruz.

- Nereye ?

- Market alışverişine ve sana bi kıyafet alalım bu tiple markete felan gidemeyiz he bide  bavulun incelemeden çıkmış karakola uğrayıp alırım elbiselerini.

- Yani beni dışarı çıkacaksın öyle mi ?

- tam olarak öyle sayılmaz çıkarıcağım ama kelepçe takıcam biri bana diğeri sana .

- Ya sen delimisin ! İnsanlar görünce ne derler .

- kolları uzun birşey giyicez ve ele ele tutuşucaz anlamazlar.

- Ben senin o katil ellerini tutmam .

-Ben de senin uyuşturucu tutan ellerini tutmak istemiyorum nolucak ?

- Ya lanet olsun ! Ben gelmesem sen gidip gel markete.

- Sen beni salak felan mı sandın acaba ? Ben seni bırakıcam sende kaç öyle mi?

- Ya hayır kaçmayacağım evden söz.

- inanmıyorum sana benimle geliceksin . Bitmişdir tek bir cümle dahi duymak istemiyorum. Benim hırkamı getiriyorum giy , bende üzerimi değişip geliyorum  sonra çıkalım.

Başımı olur anlamında salladım ve hırkayı odadan getirip üzerime attı .

- Al giy
- İnsan ol biraz insan
- Senin gibi mi ?

Bu gıcık adama daha fazla katlanamıyorum market alışverişindeyken bi yolunu bulup kaçmam gerek ama nasıl ? Ellerim kelepçeliyken nasıl olacak bu?

- Eee hadi hırkayı giymemişsin çabuk ol çıkıyoruz

Bende hırkayı giydim sonra o yanıma geldi ve kolumdan tuttu dışarı çıkardı evin kapısını kitlerken bile kolumu bırakmıyordu daha sonra arabaya önce beni bindirdi sonra kendi bindi . 10 dk gittikden sonra kadın mağazasının önünde durduk,indi daha sonra beni indirdi.

- Çift gibi görüneceğiz  sakın elimi bırakma dedi.

- Tamam :(

Mağazaya girdik hemen çalışanlar yanımıza geldi "Hoşgeldiniz " dedi. Bizde hemen reyon aralarına daldık bana kıyafet bakmaya

- Bitane seç giy gidelim hadi

- Bu yeşil uzun askılı olsun

- Boyun kısmı çok açık başka seç .

- Peki bundan sanane.

- Naparsan yap.

Hemen kabinde o yeşil kıyafeti aldım üzerime geçirdim. Dışarıya çıktım , asker beni iyice bi süzdü.

- Bu olmamış git başka giy.

- Ben seninle buraya alışverişe gelmedim bitane giyip çıkıcam işde ve sana fikrini sormadım.

- Bak arap kızı sonuç itibariyle yanımda dolaşacaksın ben karar veririm tabi .

Tamam diyip üzgün bi hâl aldı yüzüm çünkü o kıyafeti çok begenmişdim. Bana kıyafeti kendi seçeceğini söyledi bende birşey diyemedim onun parasıyla alınacak sonuçta .

( Ali Asker)

O yeşil kıyafet yakışmışdı ama şimdi onu giyecek dikkat çekecekdik ve insanlar daha çok bize bakacakdı bu yüzden bende normal dikkat çekmeyen bi kıyafet almak istedim . Reyondan bi tane açık kot rengi pantolon ile beyaz t-shirt aldım altında da beyaz spor ayakkabı aldım bide kabine doğru ilerlerken gözüme uzun kolye onuda alıp kabine ilerledim .

Afra beğenmiş gibi duruyordu . Kabine girip çıktı . Bu kız ne giyse dikkat çekiyor yada bana mı öyle geliyordu anlamıyorum . Neyse dedim bu olsun en sade kıyafet bunlardı. 
Mağzada aldıklarımızı ödedikden sonra çıktık arabaya bindik . Marketin önünde durduk ve önce ben sonra onu indirdim dur bi dakika kelepçeyi almayı unuttum evden napacakdım ?
Daha sonra bozuntuya vermeden Afra'ya unuttuğumu söylemedim . 

-Bak Afra koluna kelepçe takmayacağım ama bi şartla elimi hiç bırakma .

Bı süre göz gözde bakmaya dalmışız bu bakışmayı Afra bozdu.

- Tamam bırakmam o eli .

Markete girdik alışveriş boyunca hep el ele tutuşduk artık ikimizinde elleri terlemişdi ben Afra'ya ;

- Elini bırakıyorum ama kaçmak yok yanımdan ayrılmak yok tamam mı ?

- Olur . Şeyyyyy  ben kendime bi tane çikolata alabilir miyim ? Eğer iznin varsa .

- İstediğini alabilirsin bana sorma böyle şeyleri.

Sevinip kendine çikolata aldı o an gülesim geldi bunca şeyi yaşamış bi insan nasıl küçücük bi çikolata ile mutlu olur du . Çocuk kalpli biriydi sanırım . Bu düşüncelerime sinirlenip hemen onun kötü biri olduğu bunları sadece göz boyamak için yaptığı, çocuk kalpli dediğim kişi çocukları zehirleyen biri olduğu aklıma geldi.

Aldıklarımızı kasada ödedikden sonra tam çıkacak iken bi teyze geldi yanımıza "Maşallah Allah aranızı hiç bozmasın hiç ayrılmayın inşAllah " dedi ve gitti. O an ikimizde birbirmize bakıp utandık aynı anda "Allah korusun" dedik. Ben arabaya eşyaları yerleşdirirken Afra da yardım etmek istedi ama ben onun arabaya geçmesini istedim oda elindeki çikolatası ile bindi arabaya

(Afra)
Ali Asker son eşyaları yerleşdirirken birden bağrışma oldu . ATM'den para çeken yaşlı teyzenin parasını biri alıp kaçtı teyzeyide  yere itti "yardım edin emekli mi çaldılar o olmazsa ben aç kalırım lütfen yardım edin" diye ağlıyordu . Hemen Askere baktım oda bana ve arabaya baktı sakın bı yere gitme hemen geliyorum dedi. Fırsat ayağıma gelmişdi sanki Asker hırsızın peşine düşerken bende çıktım arabadan teyzenin yanına gittim; merak etmeyin arkadaşım peşine düştü kendisi askerdir hemen yakalar üzülmeyin "Allah razı olsun kızım"  dedi . Bende o an napıcağımı bilmeden arabaya geri döndüm arabada bozuk paralar vardı toplasan 10 tl etmezdi . Onları aldım ve kalem bulmaya çalıştım torpidoda buldum ve kağıda ; Kusura bakma asker suçsuzum ben ama sen beni özgür bırakmıyorsun kendine iyi bak arabanda bulunan bi kaç bozuk parayı aldım hakkını helal et . 

Oradan hızlıca ayrıldım gelen ilk minibüse bindim nereye gittiğimi bilmeksizin ayrıldım oradan.

(Ali Asker)

Teyzenin parasının peşine düştüm teleşa düşen hırsız cüzdanı yere atıp kaçtı hemen yerden alıp içine baktım para duruyordu, peşini bırakmacaktım fakat bi suçluda arabamdaydı onu yanlız bırakamazdım. Olay yerine döndüm teyzenin parasını verdim ve arabaya döndüğümde Afra yokdu . Allah kahretsin biliyordum böyle bişey yapacağını,arabaya bindim ve bıraktığı notu okudum . Sinirle elimi direksiyona vurmaya başladım.

- Neredesin? Nerdesin sen Afraaaaaaaa.

Bölüm sonu

SINIR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin