7 -ev hapsi-

45 11 1
                                    

Kapıyı açtığında beni içeri savururmuşcasına attı.

- Ne yapıyorsun sen ? Diyip bi hışımla ayağa kalkdım,bırak beni gidicem ne hakla beni ev hapsine tutuyorsun!

- Kes sesini! Sana buradan çıkış yok!

- Bırak diyip onu itip kaçmaya çalıştım ama başaramadım gücüm onun gücünün yanında sıfır kalıyordu.

Bir süre sonra pes ettim. Onla savaşacak gücüm kalmamışdı bulunduğum yere çömelip ağlamaya başladım. O da yanımdan geçip gitti geri geldiğinde elinde su vardı bana uzattı "al iç kendine gel biraz" dedi. Bende suyu alır almaz onun yüzüne dökdüm ama boşaltır gibi değil fırlattım suyu, gözleri kapalıydı yavaş yavaş açmaya başlayınca eliyle yüzünü sildi bana o kadar sinirli bakıyordu ki gözlerinden ateş fışkırıyordu sanki.
Kolumdan tuttuğu gibi yatak odasına götürdü beni bende ne yapıyorsun sen diyip üstüme üstüme gelmeye başladı sanırım yanlış anladım bana dokunacak sandım bağırmaya başladım imdattttt yardım edin eliyle ağzımı kapadı kıvrandım diğer eliyle de belimi kavradı.

- Seni burda kimse duymaz boşuna çırpınma.

Ellerini yavaşça çekmeye başlayınca; lütfen bana dokunma söz veriyorum sessiz olucağım bedenime dokunma, elleri hâla belimdeydi bana şoka girmiş bi şekilde bakmaya başladı,ben
kıvranmaya başlayınca o daha sıkı tuttu ben ittim ve kıvrandım derken ikimiz aynanda yatağın üzerine düştük gözleri gözlerimin içine bakarken;nolur kalk üzerimden lütfen bedenime dokunma lütfen.

- Ne diyorsun sen ? Beni yanlış anladın sana dokunmak benim ne haddime öyle bişey yapmam yapamam.

- O zaman neden üzerimden kalkmıyorsun?

Sözlerimin üzerine üzerimden kalkdı ve bana şoka girdiğini söyledi ona tacizci damgası vurduğum için... Yüzü sertleşdi yine kendine geldi bana daha derin baktı.

- Bak arap kızı "benim adım Afra" dedim. Her neyse beni iyi dinle suçunu kabul edene kadar bu evde kalacaksın ne yaparsan yap kurtulmak yok bunu aklından çıkar.

- Ya Asker bey bakın ben gerçekten suçsuzum neden bu kadar kaddarsınız sizin kız kardeşinize, ablanıza düğün günü böyle yapılsa ve suçu günahı yoksa ona da suçlu gözüyle bakar mıydınız?

- Şüpheleniyorsam evet.

- Garip çok garip nasıl insansınız yaa bende bi anadan doğmayım hiç mi vicdanınız yok. Sizden yaşça büyük adamlar üst seviyedekiler beni suçsuz kıldı siz hâlâ dik kafalılık yapıyorsunuz. Bu neyin inadı kime kendinizi ispatlamaya çalışıyorsunuz ?

Bileğimden sıkıca tutup sıkmaya başladı.

- Ben kimseye kendimi ıspatlamaya çalışmam. Doğru bildiğim yoldan giderim .

- Demek ki o yol doğru yol değil.

- Sana sormadım seçtiğim yolu, sen kimsinde benim tercihlerime karışıyorsun.

Sessiz kaldım çünkü tartışmakdan ve ikna çabalarımdan yorulmuşdum. Ne inat kıt beyinli bi adam yaa..

- Arap kızı karnın aç mı ?

- Sesimi çıkarmadım oysa ki çok açtım.

- Sana diyorum cevap ver bana aç mısın ?

- Kafamı olumlu anlamda salladım.

-Tamam dışarıdan yemek sipariş veriyorum gelir birazdan.Sakın siparişler gelince bağrımaya kaçmaya çalışma seni yatağa kelepçelerim duydun mu beni ?

*************************
Yemek yedim kurt gibi acıkmışdım bu çok iyi oldu günlerdir ağzıma lokma koymadım üzüntüden.

(Ali Asker)

Afra o kadar iştahlı yiyordu ki tok insan bile acıkırdı yanında . Eşi denen o pislik öldüğünden beri ağzına bi lokma bile koymadı . Hayır hayır ona üzülmüyorum hak ettiğini yaşıyor benim toprağımda,ülkemde zehir üretenlerden mal alıp dış ülkeye götürüyorlar orada ki masum çocukları gençleri zehirliyorlar . Bide bana vicdanın yok mu diyor , kendi vicdanını sorgulamıyor.

- Gece geç vakit olmuşdu afra hala kanlı gelinliginin içindeydi neden karakol da bişey vermemişdiler ki ? Malesef kendi kıyafetlerimden vermek zorunda kaldım dolabıma gidip beyaz bi t-shirt ve siyah capri tarzı eşofmanımı verdim napabilirdim boyum uzun olduğu için eşofmanım onun boyu kadardı. Duş almasını ve bunları giymesini istedim . Oda başını olumlu anlamda salladı ve banyo yolunu tuttu. Bı süre sonra çıktığında başdan aşağı onu süzdüm bi an da gülmem tuttu belli etmemek için arkamı döndüm sert bi şekilde konuşdum ; odana git yat sakın bişey yapayım deme ben kapının önünde nöbet tutuyorum dedim. Uyumaya gitti bende kapısının önüne bi minder koyarak uzandım ve uykuya daldım.

(Afra)

- Sabah uyandığımda odamın kapısını açtım birde baktım kapının tam dibinde uyukuya dalmış Asker bey.

(Ali Asker)

- Uyandım ve baktım odanın kapısı açık Afra yoktu telaşla ayağa kalkdım, Afraaaaaa diye bağırdım bir kez daha sinirden
Afraaaaaaa!!!

Bölüm sonu

SINIR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin