14-Beraber uyanmak-

34 5 0
                                    

Karakter ;Ali asker  yukarıda   yorumlarınızı bekliyorum 😊

*

*

*

(Ali asker)

-Sabah uyandım  birde baktım ki arap kızı göğsüme kafasını koymuş sıkıca sarmalanmış uyuyor, kaldırmak istiyorum fakat  şuan ki durumumuzdan utanıyorum, eminim ki o da utanır.Saçları süzülmüş kollarımın üzerine ve saçları yüzünü kapatmış  yavaşça çekmek istedim hafif yeltendim ama kıpırdayınca elimi geri çektim daha sonra kendi kendine uyanmasını bekledim cesaret edemiyordum uyandırıp; kalk üstümden  demeye.

Gözlerini hafifçe araladı bende uyuyormuş gibi yaptım. Bana sarıldığını fark edince kendini geri çekip yüzüme baktı daha sonra kollarını kollarımın arasından aldı ve kaçar gibi kalkdı yatakdan. Kalkarken saçları yüzümü süpürdü sanki o gittikten sonra bende kalkdım lavaboya gittim eli yüzümü yıkamak için tam girecekken birden kapı açıldı burun buruna geldik ne olduğunu ikimizde anlamadan pardon ben... Dedik,sustum o yana kaydı ben içeri girdim kapıyı örttüm ikimizde utanmışdık doğrusu hem gece birbirimize sarılarak uyuduk hem sabahın köründe dip dibeyiz.

(Afra)

Bu sabah yaşadığım olaylardan sonra kendimi mutfağa attım hemen kahvaltı hazırlayama başladım yanlız bu sabah güzel bir kahvaltı olsun istiyordum .
-Dolapdan yumurta çıkardım . Türkler'in yaptığı neydiiiiii hehhh sucuk (lu) yumurta onu yapacakdım.
Kahvaltılık da var çay  demledim askerde içerde yatak odasındaydı yani öyle umuyorum, yufka ile bize has bi börek yaptım ama baharatı az koydum alışık değildir asker. Sofra hazır oldukdan sonra Ali askeri çağırmaya gittim. Birde baktım ki uyuya kalmış yavaşça yanına gidip seslendim gözlerini araladı bana baktı uzun uzun bende kahvaltının hazır olduğunu söyledim. Kalkdı ve arkamdan geldi mutfağa;

-Sen otur ben çayları doldurmayım asker bey.

-Şey bende ekmek çıkarayım

-Sana sormadan hazırladım ama kızmadın umarım.

-Yoo aksi halde karnımı doyuruyorsun güzel davranış  sadece şaşırdım beklemezdim yani.

-Beklemezdim derken

-Yani ne bileyim seni yemek yaparken düşünmedim.

- İyi bundan sonra görürsün. Yani burda kaldığım sürece.

- Hep burda kalcaksın

- Neeee hâlâ mı asker yaa hâlâ mı suçluyum

- Şimdi ki cezan bana yemek yapmak börek hoş olmuş bundan sonra cezan bu.

- Hep kalamam burda kusura bakma

- Arap kızı bana bi söyle benden başka   kimin var nereye gidiceksin ?

Askerin gözlerine baktım ve kafamı eğerek uzun bi sessizliğe büründüm sonra kalkdın sofradan. Kalkarken,

-Haklısın . Burdan başka evim yok kimsem yok. Merak etme kaçmam,kaçarsam sokakda kalırım. Ama sana da yük olmayacağım bi kaç ay çalışıp para biriktircem ayrı eve çıkarım.

-  Zamanı gelince bakarız. Hala suçlusun gözüm de!

Sinsi bi bakış atarak ayrıldım yanından.

*******************

Askerle bi anlaşma yapmam gerek di ev çok pisdi birlikte temizleme teklifi yaptım oda temizlik şirketinden birini çağırırız diyerek teklifimi reddetti bende kabul etmedim başka birini ve tek başıma temizleye başladım .
Daha sonra asker alttan alttan bakarak yüzünü asarak minderleri düzeltmeye başladı .

SINIR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin