(Ali Asker)
Bu arap kızının yani Afra denilen kızın amcasını araştırdık bulduk getirdik onu da sorguya çektik. Adam Türkçe bilmiyor numarası yapıyor eminim ki biliyor çünkü 4 yıldır burdalarmış . Bulacağım ama bu ailenin suçlu olduğunu bulacağım.Afra Sakhra için genel araştırma yapıldı.
-1995 Yemen doğumlu .Üniversite 1. Sınıf hemşirelik öğrensi iken 4 yıl önce israil saldırısında ailesi öldürülmüş kendisi sağ olarak çıkmış, amcası ve ailesi ile Türkiye'ye sığınmışlar. Burada özel üniversite de hemşirelik eğitimini tamamladıktan sonra klinikde işe başladı daha sonra 6 ay sonra eve gelen uyuşturucu kaçakçısı olan Abdullah K. tarafından gelin olarak istendi. Afra Sakhra'ın okulda ve normal yaşantısında herhangi bir suç işlendiği bulunmadı aynı zamanda ailesininde herhangi bir olayla ilgisi yok . Türkiye'de de bir sabıka kaydı yok ayrıca Türkiye'de her ay Kızılay'a gidip kan bağışında bulunuyor bu demek oluyor ki uyuşturucu veya herhangi bi madde kullanmıyor. Hastane raporunda ise suçlu birinin sergileyeceği davranışlar değil. Doktorlar Afra'nın bilinçsiz olduğunu düşünüyorlar eğer olayla ilgisi olsaydı sinir krizi atak bayılma ve yüksek tansiyon görülmesi çok az olurdu . Bu durumda yargı Afra'nın suçsuz olduğunu dile getirdi. Ben Ali ihsanoğlu; Afra Sakhra'nın suçsuz olduğunu düşünmüyorum bu kadar okumuş bilinçli bir insan nasıl 1 günlük adamla evlenir ayrıca o şahısı nasıl savunur ,amcasının ilgisi var bu adamla ve onlarla işbirliği için de olduğunu tesbit ettik fakat Afra adına bişey bulamadılar ben inanıyorum ki bu kız da bişey var asla suçsuz olamaz . Amcasına çok düşkün yapmışsa da onun için yapmışdır yoksa 1 günlük adamla evlenmezdi. İlk görüşde aşk desem... Aşk gibi saçmalıklar flim de olur ancak.
Komutan ve karakol müdür'ü Afra'yı serbest bıraksa da ben bırakmıyorum onu kendi evimde tutacağım suçunu ispat edene kadar! Elbet bir gün suçlu olduğunu ispatlayacağım.(Afra)
- sonunda suçsuz olduğum ispatlandı. Şimdi o Asker utansın yaptıkları için. Amcam suçlu diyorlar ama ben inanmiyorum kesinlikle iftira atmışlardır yani askerler değil başka birileri iftira atmıştır. Ah amcacım biliyorum beni öyle adamlara gelin olarak vermezdin burdan bı çıkayım kurtarıcam seni .
Abdullah suçluymuş ama hâlâ içimden inanmak gelmiyor o gül yüzlü adamın böyle bişey yapmasına imkan yokdu kim ne derse desin inanmıyorum masum onlar. Bunları içimden geçirirken birden o Asker girdi içeri "suçsuzmuşsun" dedi. Bende evet özür dilemeye geldiniz herhalde Asker bey . Asker; kalk gidiyoruz diyince şaşırdım nereye dedim oda "senin ait olduğun yere bırakacağım " dedi . Bende amcamın evine gidiyoruz harhalde diyip kalktım çıktık dışarı ve bindim arabaya yol biraz uzun du gittik ve bi evin önünde durduk ev yemyeşil bahçesi olan huzurlu bir yerdi bahçesinde küçük bi göl vardı bide sallanan koltuk Türkçe'de ne derler bilmiyorum. Hemen sordum
-Burası neresi ?
-in aşağıya
- Ne demek in aşağıya burası neresi ?
- Yeni hapishanen !
- Nasıl yani beni evime götürmüyor musun suçsuzdum ama lütfen beni bırak ben bişey yapmadım.
- Suçsuz sanıyorlar seni ama ben salak değilim onlar tutuklamazsa ben tutuklarım bişey de yapamazsın sonuçta yol iz bilmiyorsun kimsende yok kurtulamazsın artık elimden, heee desen ki ben suçluyum bu iş de ben de ortağım ozaman seni serbest bırakırım yani hükümete teslim ederim benden iyilerdir emin ol .
Şimdi in arabadan!-Bölüm sonu -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINIR!
General FictionDüğün günü büyük bir suçtan dolayı eşi öldürülen Afra'nın hikayesiydi bu,peki Afra, Ali askeri affedecek mi yoksa Ali asker Afra'yı düşman görmekten vazgeçecek mi? Çatlaktan çıkan çiçek misaliydi bu aşk öyküsü...