4-vicdansız -

61 15 8
                                    

Ben evlendiğim adamın ölüsüne sarılmış ağlarken aynı zamanda kalp masajı yapıyordum ama nefes alamıyor du,onu vuran asker geldi yanıma kolumdan tutup ayağa kaldırdı kalk diye bağırdı tabi bu benim hiç umurumda değil di benim acım bana yetiyordu daha sonra beni sarsarak "bu uyuşturucuları kimden aldınız ! " dedi. Şaşkın şaşkın sulu gözlerle askere bakarken uyuşturucu ne demek dedim Arapça karşılığı neydi ? Telefon dan çeviri yaparak gösterdiler elimle ağzımı kapattım şaşırdım . Asker bana; rol yapma çabuk söyle kimden aldınız bu malları diyerek bana bağırıyordu ben ise onu ittim bağırmaya başladım sen benim eşimi öldürdün gelmiş burda beyaz olan tozu soruyorsun vicdansız varlık ! Bana o sinirle küfür edermişcesine baktı ve ellerime kelepçe takarak arabaya sürükledi artık göz yaşımı silcek ellerimde bağlıydı kocam nolucak diye bağırdım bırakmak istemiyordum onu orda başka bi asker merak etme hastaneye götüreceğiz ben ise nefes mı aldı diye sevinirken asker ; Hayır sadece morga teslim edeceğiz dedi. Bi yıkılış daha yaşadım ve baygınlık geçirdim asker beni arabanın içine kucağına alarak koymuşdur muhtemelen çünkü yere yığılmış pis varlık bide ellerini bana sürdü. Uyandığımda kendimi hastanede buldum kolum yatağa kelepçeliydi askeri görünce karşımda bunların bi rüya olmadığının farkına vardım sinir krizi geçirmeye başladım çığlıklar ,bağrışlar, kolumdaki serun çıkarıp attım ,kafamı yatağın başlığına vurmaya başladım asker tuttu beni onun bile gücü yetmiyordu delirmişdim adeta doktor yok mu diye bağrıyordu en sonda iki hemşire bi doktor geldi bi sakinleşdirici yaptılar ve uyku zamanı...

-Yorgundum bedenim ölü gibiydi ağzım kurumuş karnım açdı ama bunlar umrunda değil di tek derdim Abdullah'dı hayallerimiz vardı, yuvamız olucakdı peki o beyaz toz neyin nesiydi eminim ki Abdullah ile alakası yok du biliyorum işde yapmaz dı. Başka bişey vardı bu işin içinde peki bu asker neden beni suçlu olarak görüyor du sadece evlenip yeni yuvası için yola çıkan bir kızdım benim ne suçum vardı ?

SINIR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin