0.1

7.5K 609 695
                                    

"Hermione" dedi Draco ilk defa bu kadar naif bir sesle ve bu kadar kibar bir şekilde.

"Herkes siz değil Draco" dedi Hermione kitabı rafa yerleştirirken.

"Sadece insanlık namına birileri bir daha bulursa falan diye kilit büyüsü yaptım ancak peşimde dolaşıp bana bulanık yerine ismimle seslendiğine göre içinde önemli şeyler yazıyor olmalı." iğneleme yaparak.

"Sadece teyzem Bellatrix Lestrange hakkında bir şeyler" diyerek konuyu kapatmaya çalıştı Draco.

"O zaman sonra falan görüşürüz yani sanırım." diyerek daha da uzatmadan Hermione'nin yanından ayrıldı ancak Hermione gülümsemeden edemedi. Sadece defteri bulduğunda açık kalmış olan sayfayı okumuştu merakına yenik düşüp. Her ne kadar karşısındaki insan Draco Malfoy olsa da onu yargılayamazdı, duygularımızı kendimiz seçemiyorduk.

"Az önce Malfoy senin yanından mı çıktı?" dedi Harry şaşırmış bir şekilde.

"Evet" dedi Hermione kısaca.

"Malfoy sizce de son iki gündüy gayip davyanmıyoy mu?" dedi Ron şüpheci bir şekilde, hala topallıyordu.

"Sadece Harry'nin iyi olup olmadığını sordu" diye yalan söyledi Hermione. Bu çocukların -özellikle Harry'nin- daha da şaşırmasına sebep olmuştu.

"Gerçekten iki gündür garip davranmıyor mu?" dedi Harry.

"Ben normal karşıladım. Yani karşındaki Draco Malfoy olsa da sonuçta Sirius azılı bir suçluydu ve sana zarar gelmiş olmasından korkuyor. Basit" dedi Hermione ihtiyacı olan son kitabı da alırken.

"Ben yine de anlam veyemiyoyum" dedi Ron şüpheci bir tavırla.

"Şimdilik Malfoy'u boşverelim. Şekil değiştirme dersine geç kalmak üzereyiz"

*

Selam tatlım,

Arkadaşın bugün günlüğümü bulmuş ve bir daha düşürürsem diye kilit büyüsü yapmış. Nedense bugün ki tavırları bana inkar dahi etse biraz okuduğu konusunda ipucu veriyor gibiydi. Çok merak ediyorum Harry, benim seni sevdiğimi bilsen ne tepki verirdin? Şiddet? Alay? Belki karşılık? Tamam biraz hayalperest bir yapım var. Karşılık kısmının üstünü karalar.

Belki bir gün bunu öğrenir ve beni Avada Kedavra ile lanetlersin. İnan buna hiç üzülmem çünkü gördüğüm son kişi sen duyduğum son şey senin sesin olur. Arada sırf bu yüzden bir anda gelip sana ilanı aşk edesim geliyor :) Her neyse bir Slytherin öğrencisi olarak Karanlık Sanatlar dersine geç kalmak istemem.

-Seni Seven Slytherin'li Çocuk

*

Crabbe, Draco ve Goyle'ı da alarak sınıfa girmişti.

"Malfoy!" Draco duyduğu sesle kafasını kapıya doğru döndü. Umarım bir gün bir yerlere ismini, bu soy isimle yazarsın. diye düşünmeden edemedi.

"Ne var Potter?" dedi bıkmış bir şekilde.

"Bir şey konuşmamız lazım" dedi Harry sınıfın kapısının dış tarafına geçerken. Draco derin bir nefes aldıktan sonra yavaşça ayağa kalkıp Harry'nin olduğu yere doğru adımladı.

"Ne var Potter? Ne istiyorsun?"

"Asıl sen ne istiyorsun? Dün gelip bana sarılman? Bugün Hermione'e beni sorman? Ne yapmaya çalışıyorsun Malfoy?! Yine neyin peşindesin?!" Draco derin bir nefes daha aldı.

"Sadece senin iyi olup olmadığını merak ettim" dedi Draco şaşırtıcı bir sakinlikte. Harry ise gözlerini buna inanmadığını belli etme amacıyla kıstı.

"Gerçekten Potter neden sadece beni rahat bırakmıyorsun?"

"Çünkü Malfoy bana güven vermiyorsun ve çevremde dolaşman da sinir bozucu" Draco'ya omuz atarak sınıfa geri girdi Harry. Draco ise sadece gözlerini devirmekle yetindi.

*

Yaz tatili gelip çattığında Harry çokta mutlu olmamıştı. İki ay boyunca sadece arkadaşının mektuplarını beklemiş onlara cevap vermişti ve tabi Sirius'unkilere.

Doğum günün de ise yine odasında yalnız başına -Hedwig'i saymazsak tabi- oturuyordu. Rom, Hermione ve Sirius çoktan mektuplarını göndermiş hatta cevaplarını bile almışlardı. Belki de Harry bu yüzden camında başka bir baykuş görünce bu kadar şaşırmıştı.

Yavaşça penceresini açtı ve baykuşun önce boynuna baktı. MR. Knows? Arkasında ise kendisini şok eden bir isim yazıyordu, Draco Malfoy? Harry şaşkın bir şekilde mektubu baykuşdan aldığında baykuş cevap beklemeden geldiği yere doğru uçmaya başlamıştı.

Merhaba Harry,

Şu an kafanın fazla karıştığını biliyorum ve haklısında. İnan ben de neden böyle bir şey yapıyorum bilmiyorum. Sadece Doğum gününü kutlamak istedim ve tek ricam bu mektuba bir cevap yazmaman. Çünkü babam bunu duyarsa neler olur bilmiyorum. Hatta ikimizin arasında kalırsa, her neyse.

Neleri sevdiğini ve neleri sevmediğini bilmiyorum. Bu yüzden gönlümden kopan bu ufak kolyeyi beğenecek misin bunu hiç bilmiyorum ve bu konuda tereddüt yaşamıyorum desem yalan olurdu. Ancak annemle seçtiğimiz için umudum var :)

Şu an aşırı şaşırdığını biliyorum, emin ol bunu MR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şu an aşırı şaşırdığını biliyorum, emin ol bunu MR. Knows'a verecek cesareti bulduğum için bende çok şaşkınım.

Sadece Harry, bu mektubu yak ve Hogwarts'a geldiğimizde ben sanki hiç böyle bir şey yapmamışım gibi davran. Eğer sadece kolyeyi bir kez bile takmış olursan en azından anneme beğendiğini söyleyebilirim :)

Nice mutlu yıllara

-Draco Lucius Malfoy

Harry mektubu bitirdikten sonra küçük kolyeyi eline aldı. Draco ne yapmaya çalışıyordu anlamıyordu. Yine de düşünmesi bile tatlı bir hareketti ve Harry bu yüzden kolyeyi boynuna daha şimdiden taktı. Çocuklara ne diyeceğini bilmiyordu ama düşünmesi için yeterince zamanı olacaktı.

How Do You Love Someone? || DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin