deel 7

1K 71 1
                                    

Perspecief dina:
Ik kan mijn ogen niet geloofen wat kenza daar net deed. Wow ze zette de hc bitches gwn op hun plek. Miss is zij toch wel de ware vriendin die ik altijd had willen hebben. "Uhm ik moet naar wiskunde jij?" Zeg ik tegen haar. "Ik moet naar drama toe" zegt ze en ze gunt me de glimlach."oh ja drama dat is samen met de 5de klassers he" zeg ik met een glimlach . Ik heb vandaag meer gelachen dan in een hele maand. " no problem for me kan je me wel begelijden naar het lokaal ik weet niet waar het is😅"zegt ze spijtig. Ze loopt met mij mee richting het lokaal.

Perspectief amine:
Ik heb nu inmiddels gehoord dat het meisje van het schoolplein kenza heet. En ik zag haar dina,inaya en manar op hun plek zetten wow wat heeft zij veel lef. Maar ze doet iets met me ze maakt me gek ik denk telkens aan haar prachtige ogen. en voor dat ik het weet
Zie ik kenza met mijn zusje de klas binnen lopen. Oke ik moet aandacht zien te krijgen van haar,weetje ik loop gwn naar mijn zusje en zwg heyy susie. "Eyy sussie van me wat doe jij hier?" Ze kijkt me scheef en dan verwardt aan. "Nou ik breng kenza naar haar klas toe" ik kijk haar aan en zij blijft mij aankijken. "Maar uhm doeii amine en kenza ik ga" zegt dina en ze loopt weg.

Perspecief dina:
Wrm zei amine opeens"heyy sussie van me" .ik boel hij praat nooit tegen mij . Miss wil hij aandacht van kenza.

Perspectief kenza:
Ik sta nog steeds oog in oog met miss wel de knapste jongen ever!!! Omg "haii ik ben kenza" zeg ik snel. "K ben amine"zegt hij omg zijn kuiltjess. Opeens komt de leraar het moment verpesten. Ik kijk hem vies aan. Veder was er nog veel gestaar naar amine en ook veel oogcontact *skip les*

Perspectief dina:
Omg kenza is zooo lief en aardig en slim. We zijn zo goede vriendinnen na miss 4 uurjes ik kan veel lachen met haar"ga je met mij mee naar mijn huis toe?"vraagt ze " ik zeg ja duhh" ik voel me goed en ook veilig bij haar "maar eerst wel langs de winkel snacks halen" zegt ze met een duh face. We lopen het school plein af en ik vraag aan haar "waar staat je auto?" Vraag ik en ik kijk om me heen."hierr" en ik zie haar in een ferrari instappen. Ik blijf verstijfd voor haar auto staan dit is het duurste in mijn leven wat ik nu ga aanraken. "Ey kom je nog??" Roept kenza . Ik twijfel geen moment en stap de auto in we rijden nu keihard naar de winkel. Het voelt zo goed in deze auto net een massage. We komen aan bij de winkel. Er wordt geflotwn naar ons door jongens we geven ze de scheve blik en lopen vedder.

Perspectief kenza:
Ik ben nu met dina in de winkel. we lopen naar de chips afdeling en ik wil chips paken totdatt.. ik ook een hand voel die het zelfde wou pakken ik laat de chips zak vallen en sta oog in oog met.....

zina-الزناWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu