deel 36

438 25 13
                                    

perspectief Dina:

ik kom net weer terug uit school ik stink helemaal want er werd vandaag een vuilnis bak over me heen gegooit. ik ga gelijk onder de douche staan straks . ik kom binnen ik zie iedereen overal heen rennen. ik zie mama met vieze was sanna met een koffer yassin met wat broeken. wat is hier aan de hand?" PAPA WAT IS HIER AAN DE HAND".   schreeuw ik en ik loop naar mijn vader ." DINA PAK JE SPULLEN NUUU!!!!" " ohw shit papa worden we gezocht door de politie?" vraag ik angstig . " nee dina het is vakantie dat betekend dat de familie uit Nederland er weer is en ze zijn in Casablanca  dus we pakken over  een uur de bus en we gaan naar Casablanca" omggg ik pak gelijk mijn spullen. *een uur later bij de bushalte* ik heb zo een zin om mijn   nichtje te zien omg!!!! het is wel een lange busreis het duur 8 uur met stop.
Mijn nichtje heet sherine haar ouders zijn heel erg rijk. Ze verhuist heel vaak. Ik heb zin om leuke dingen te gaan doen met haar. De bus stopt ik stap in ik zie best weinig plekken. Mijn familie gaat gelijk al hyena's zitten en ik zie dat er geen plek meer vrij is voor mij alleen. Ik zie wel dat naast een dikke vrouw plek is maar anders moet ik 8 uur krap gaan zitten. Dus ik kijk wel ff veder. Ik loop naar achter in de bus
Ik zie alleen jongens zitten daar ik wou me net omkeren tot een jongen naar mij roept "als je wil kan je hier zitten naast mij?" Ik drij weer om en zie hem zitten. En ik besluit om naast hem te komen zitten. Aangezien er veder helemaal geen plek meer was. Voor dat ik ging zitten scande ik hem helemaal. Hij is sws een Europeaan dat zie je gelijk. Hij had licht bruine ogen die een beetje groen kleurde in het licht. Hij had een opscheertje met krullen en hij droeg een pet. Hij had een donker blauwe polo aan die best strak zat waardoor je zijn spieren goed kon zien. En verder had hij een grijze spijkerbroek aan en daaronder mooie witte nike's. Ik ging zitten en voelde zijn blik op mij branden ik trok me er veder niks van aan. Ik pakte mijn telefoon en ging een boek lezen. Hij trok ook zijn eigen plan en luisterde muziek een keek uit het raam. Ik hoopte eigenlijk dat hij met mij zou gaan praten maar blijkbaar was hij toch niet zo geïnteresseerd. Ik bedoel hij is niet lelijk en hoe langer we naast elkaar zaten hoe meer ik me tot hem aangetrokken voelde. Ik zocht een excuus om tegen hem te kunnen praten maar ik kon niks bedenken. Ik staarde lang naar hem en hij merkte het op. Is er wat. Vroeg hij. Ik wist niks te zeggen en zei nee hoor er is niks. Veder hadden we de hele rit niet gepraat met elkaar waar ik eigenlijk enorm van baalde. We waren aangekomen en ik stapte uit er wachte een busje op ons die ons naar het huis van mijn familie zou brengen. We stapten allemaal in. Ik schaamde me een beetje omdat het allemaal zo lomp was met zo een grote familie in de bus naar casablanca gaan.
We kwamen aan bij het huis van minn nicht.ik rende naar de voordeur mijn tante deed gelijk open. Ik omhelsde haar stevig na een lange uitgebreide begroeting liep ik het huis binnen ik kwam mijn oom tegen die ik ook uitgebreid begroete. En ik liep de huiskamer binnen en ik zag
.......... wat doet zij hier?????

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 23, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

zina-الزناWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu