deel 33💕

641 40 16
                                    

Perspectief Kenza:
Ik voel me zo duizelig ik moet hen stoppen maar ik kan het niet. Ze lopen nogsteeds tegen elkaar te schreeuwen. Maar dan .......*ziet zwart*

*wordt wakker*
Wacht wats er gebeurd. Ik kijk om me heen en zie een heel groot raam daarvoor zit een klein bankje. En ik zie soufian daarop slapen. Ik kijk de andere kant en zie.....
"DINA" en ik begin te huilen. "Ja hoor de koningin is wakker" zegt ze droog. Wat is dit dan? "Dina gaat alles wel goed met je?" Vraag ik. "Naast dat ik hier ziek in dit bed lig gaat alles wel goed ja"zegt ze heel sarcastich. "Dina! Je kan me alles vertellen." "Kenza miss moet jij mij wel iets vertellen." Ohw shit ze weet sws van mootje. " dina luister ja het is waar van mootje. Het spijt me jij verdient hem meer dan ik." Dina pakt haar telefoon erbij."Wtf en je gaat ook nog eens vreemd met je stief broer." Schreeuwt dina heel geschrokken. "Hu wacht wat?! Sami en ik nee""nou ik zou maar snel je insta en snap cheken want er gaan nu berichten rond." Zegt dina met een lachje. "WEETJE DINA FUCKING GEBRUIKER DAT DING WAAR JE NU OP ZIT HEB IK BETAALD EN DIE KLEDING DIE HEB IK BETAALD. OHW JA WEETJE IK BEN KLAAR MET JOU EN VERWACHT MAAR NIET DAT K JOU ZIEKENHUIS REKENINGEN NOG GA BETALEN" schreeuwt kenza boos en staat op en loopt weg. Soufian rent achter kenza aan dina probèrt nog iets te roepen naar soufian maar hij rent door.

Perspectief mootje:
Ik ben bang dat ik gay ben😖. Ik voel me zo aangetrokken tot jongens. Maar dat kan niet en dat mag niet. Ik ga zo gepest worden als ze weten dat ik gay ben. Ik moet me inhouden
En ik wil kenza niet kwetsen OMG wat moet ik doenn.

Perspectief dina:
Wtf en nu gaat soufian achter kenza aan. Zijn moeder. Ik ga kenza afmaken hoe dan ook. Ik conect reda wel hij helpt me vast veder😈

Perspectief kenza:
Ik hoor soufian achter me aan komen rennen. "KENZA WACHT" schreeuwt soufian. "Wat"zeg ik in tranen. "Luister niet naar dina ze is een apart geval" "soufian ik kan dit allemaal niet meer aan😭" en ik ren het ziekenhuis uit. Wat moet ik nu doen. Mijn vader is in het buitenland. En ik ik😭 weetje ik ga weg van hier ik ga het huis uit en ga weg. Ik kijk wel waar ik terecht kan. Zo lang ik hier maar niet ben. Ik pak de bus naar huis en pak al mijn spullen in. En ga weg uit huis zonder brief of wat dan ook. Ik blokker iedereen en verwijder mijn insta acc mijn snap alles. Ik ga opnieuw beginnen.

zina-الزناWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu