Perspectief kenza:
Oke op dit moment begin ik een beetje paniekerig te worden. We rijden zo diep het bos in. On opeens stopt de auto."soufian waar zijn we en wat doen we hier"vraag ik bang.
"Kenza het spijt me van wat ik je geflikt heb"zegt hij moeilijk. "Wacht denk je echt dat het zo snel gaat een niezerig sorrytje"zeg ik geschrokken. "Je weet dat ik niet snel sorry zeg dus je moet al blij zijn zegt hij boos. "Ik kan je 1 ding zeggen soufian daden doen meer dan woorden"zeg ik koel en teleurgesteld en ik ga in de auto zitten. Soufian stapt ook in en we rijden naar huis de hele weg lang zeggen we niks tegen elkaar. We zijn eindelijk aangekomen bij mijn huiss ik wil uitstappen totdat soufian trekt aan mijn arm. En hij zegt "ik ga jou krijgen je bent nog lang niet van mij af"en hij rijd met volle gas weg. Het is echt super raar maar ik heb nu de heletijd een glimlach op mijn gezicht en ik denk nergens anders aan. Heb ik nou gevoelens voor hem? Maar dat kan niet het is te erg wat hij mij allemaal geflikt heeft. Maar iedereen verdient een 2de kans toch achja ik zie het wel. Ik hoor keihard gelach vanuit de voor deur komen ik zie dat sami en imane de deur binnen komen. Ze hebben het zo te zien heel gezellig gehad. Ik ben blij voor hun. Later komt dina ook met een glimlach binnen. Ze komt naast me zitten op de bank en verteld alles wat er was gebeurd en ja heel verliefd." Ik en mootje gingen uiteten hij was zo lief ik verdronk zowat in zijn ogen. En het was zo gezellig we gingen daarna samen een ijsje eten en hij had toen stiekem en armband gekocht voor mij kijk eens hoe mooi" ze laat een mooie armband zien die bewerkt is met diamanten. Ik ben echt blij voor Dina. Maar ik denk dat het beter is dat dina en ik afstand nemen van mootje en soufian. Want ik weet wat hun kopen van Haram geld is. Maar dat komt later ik wil eerst nu weten wrm imane opeens weer opdook in mijn leven want het is wel heer verdacht.
JE LEEST
zina-الزنا
RandomKenza blijkt eindelijk te krijgen wat ze wilt. Geen autos of kleding want dat heeft ze genoeg. Ze heeft voor het eerst een beste vriendin. Dina wordt gepest en verkracht door haar broer. Nadat kenza in haar leven gekomen is en ze gelukkig is wordt z...