Perspectief kenza: opeens wordt Reda keihard door iemand van me afgeduwd ik kijk wie het is . Amine?!! Omg mijn redder in nood. "WTF IS DIT DAN KKR ZEMMER? Je verkracht eerst mijn zusje en nu ook haar vriendin wtf is er met jou aan de hand?zieke gast!"schreeuwt Amine naar Reda.
Reda staat boos op en pakt Amine bij zijn kraag hij probeert nog los te komen maar reda heeft hem te strak vast. Ohh nee dit gaat niet goed aflopen😫 "wie denk jij dat je bent ben je vergeten dat het ook mijn zusje is? En ik doe geen ene fuck bij die kkr kech!!" Schreeuwt Reda in de gezicht van Amine.
Ik wil hem zo graag helpen maar ik kan niet ik verlies te veel bloed. "KKR HOMO RAAK MIJN BROER NIET AAN!!!" Schreeuwt Senna(zusje van Dina en Amine en de tweeling zus van Yassin) en ze komt aan rennen en geeft hem een klap in zijn gezicht.
En later komt ook nog een Yassin en Anas mengen. Hele gevecht nu hiero. Ze gaan met ze alle op Reda. " luister goed ja! Jij kkr pedo moet niet meer Dina Kenza en ik aanraken begrepen. En zo een psychopaat hoeven we niet hier in onze familie te hebben begrepen dus kkr op van hier jij woont hier niet meer dus pak je spullen en ga"schreeuwt Senna naar Reda.
"Nee!" Zegt Reda dan ineens heel kalm. "Wat zei je daar?" Schreeuwt yassin. "Nee" zegt Reda wat agressiever. "Ohw dus jij wil je spullen niet pakken nou dan doen wij dat wel met alle plezier kom mee Anas." Zegt amine boos.
Anas kwam heel dicht bij Reda staan en verduisterde in zijn oor:"Reda beter luister je goed nu anders vertel ik ze over wat er gebeurd is wat je wou doen bij kenza en vertel ik dit soufian gelijk!". "Soufian boeit mij geen ene kkr en dat wijf ook niet".
Opeens zie ik dat Soufian aan komt lopen. Reda ziet hem niet omdat hij van achter aan komt lopen. Soufian trekt zijn wapen. En legt het tegen het hoofd van Reda aan. "Wat boeit jou niet?" Zegt Soufian heel boos.
Reda draait heel langzaam om. En ik zie dat hij schrikt als hij Soufian ziet hoe kennen hun elkaar allemaal?
Perspectief Dina:
Ik zie dat Soufian wakker gebeld. Hij neemt op en staat gelijk op en begint rond te lopen. "WATT? DIE KKR HOMO VALT JULLIE LASTIG IK MAAK HEM AF!!" Schreeuwt hij boos.Wie heeft hij aan de lijn? En wie gaat hij afmaken? "Saff isg ik kom eraan." Zegt Soufian wat kalmer. "Zina ik moet gaan" zegt hij tegen mij. "Nee ik wil niet dat je gaat" zeg ik als een kind van 6.
"Ik moet gaan doei"zegt hij en hij loopt bijna de kamer uit. "Ik ga het je nooit vergeven als er nu wat gebeurt met jou zeg nu wie je belde en wat je gaat doen." Schreeuw ik niet al te hard.Hij stopt en draait zich om "oké Anas belde mij dat Reda jou familie en kenza lastig valt en dat hij bijna Kenza wou afmaken" zegt hij boos. "Hij mag van mij Kenza afmaken"zeg ik boos zonder hem aan te kijken.
"Wat zei je daar als ik vragen mag?"zegt Soufian ongeloofwaardig.
"Dat hij kenza mag afmaken"zeg ik boos. "Ondankbaar mens na wat ze allemaal gedaan heeft voor jou. Ben je vergeten dat zij jou van het pesten heeft afgeholpen dat zij jou eerste beste vriendin was dat zij jou alles heeft gegeven wat jou wou dat zij jou in haar huis heeft laten wonen?" Zegt Soufian teleurgesteld."Ik begrijp dat je boos bent om wat ze gaan heeft. Dat ben ik ook maar ze is een mens die fouten maakt net zoals jij en ik. Maar wat je net zei kan je niet maken ga maar daar goed overdenken. Maar ik ga nu weg of je het wil of niet."en hij loopt de kamer uit.
Was was dat met Soufian. Ik weet het zeker hij is nog verliefd op dat hoertje. Wacht maar als Reda of wie dan ook Kenza niet afmaakt. Doe ik dat wel.
JE LEEST
zina-الزنا
RandomKenza blijkt eindelijk te krijgen wat ze wilt. Geen autos of kleding want dat heeft ze genoeg. Ze heeft voor het eerst een beste vriendin. Dina wordt gepest en verkracht door haar broer. Nadat kenza in haar leven gekomen is en ze gelukkig is wordt z...