Deel 30

615 38 3
                                    

"Soufian het is mijn broer" Probeer ik Soufian gerust te stellen. Maar hij is echt Parra. "KRR ZEMMER IK HERHAAL HET VOOR DE LAATSTE KEER
WAT DOE JIJ BIJ HAAR" schreeuwt Soufian.

Ik ga dood! 😭🤯
Het wordt weer een beetje te veel voor mij en ik begin zwart te zien. En daar ga ik ik ben nog een beetje bij bewust zijn en ik zie dat Soufian gelijk Anas met rust laat en naar mij komt rennen.

Ik ben zo duizelig. "Soufian hij is gevaarlijk "zeg ik met alle kracht die ik nog heb. Ik zie Soufian knikken. En hij rent achter Reda aan die probeert te vluchten. Ik kan het nog een beetje volgen.

OHH NEE!😫 hij trekt zijn pistool houdt het tegen zijn hoofd en schreeuwt"KKR MONGOOL LUISTER ALS JIJ OOIT DINA NOG LASTIG VALT IK WEET JE TE VINDEN". Reda knikt bang en rent bang weg Soufian komt gelijk weer heel stoer hier naar toe lopen.

En dan ziet hij mij daar weer liggen. En dan onderneemt hij actie. Hij zet me in de auto en rijd volle gas naar het ziekenhuis. Er is wat met me ik voel me gwn niet goed🤮🤕🤧🤒. Echt alsof je niet meer kan.

Perspectief kenza:
ik en Sami gingen samen een ijsje eten bij de boulevard. Super gezellig net toen Sami wou afrekenen zei de man achter de kassa "Wat zijn jullie een leuk stelletje".

Omg ik moest gelijk blozen. "Dit is mijn zusje" lacht Sami en hij doet zijn hand om mij heen.
"Ohww dat was echt niet af te lezen van jullie jullie lijk totaal niet op elkaar". Ik was eigenlijk helemaal vergeten dat we familie waren helaas😪

Ik bedoel het voelde helemaal niet zo het was niet zo een connectie van familie. Maar blijkbaar ziet hij mij gwn als zijn zusje. Maar we zijn niet eens bloed familie😪.

Perspectief imane:
Ik heb het perfecte verhaal om Sami en Kenza zwart te maken. Niemand moet fokken met mij
Zijn levenzus

zina-الزناWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu