deel 6

1K 77 1
                                    

Perspectief kenza:
Er komen 3 meiden oo mij en dina af "haii jij bent nieuw hier toch?". Ik kijk ze scheef aan ik had een soort van zwak toen ik dina daar zag liggen."uh ja" zeg ik. Een van de meiden zei "kom ff mee we halen iets lekkers uit de automaat". Ik sta op en kijk nog ff naar dina

Perspectief dina:
Ik wist dat dit zou gebeuren ze gaat nu ff met hun mee en gaat sws een van hun worden. Pff... ze gaat ook sws mij pesten ik blijf daar bedroeft zitten.

Perspectief kenza: we lopen weg van dina."je bent zo knap maschallah en je gucci stylo perfect gwn"zegt een van de meiden." Oh wat brutaal we stellen ons ff voor". " ik ben Romaisa dit is inaya en dit is manar" ze lachen er ook heel nep bij."uh ik ben kenza"zeg ik. "Omg zo prachtig jou naam alles is prachtig aan jou"ik blijf ze aanstaren."maar uhm je weet toch wel dat je met de grootste loser van de school aan tafel zat"ik kijk haar scheef aan. "Wie moet zich aangesproken voelen?" Zeg ik pittig. "Ahw gekkie je weet het heus wel die stinkerd daar aan tafel"ze wijst richting dina die naar de grond staart."UHM LUISTE GOED HC BITCHES BETER KOMEN JULLIE HIER NIET AAN KAKEN OVER ANDERE WANT JULLIE ZIJN ZELF NEPPER DAN BARBIES" zeg ik boos."OEHHH" roept iedereen en ze staan om ons heen."EN HOE WEET JIJ DAN DAT WIJ NEP DRAGEN BEN JIJ ONZE STALKER OFSO"zegt inaya bitchie."NOU LUISTER GOED LIEFE SCHAT LAAT IK BEGINNEN BIJ MANAR HAAT LOUISS VUITTON PORTOMONE IS NEP"zeg ik boos."EN HOE KAN JIJ DAT WETEN" zegt manar hc.ik pak mijn louiss vuitton portomonee uit mijn tas en zeg:" omdat deze echt is schat" ze wordt rood en verstijfd."OKE EN NU ROMAISA ZEHMA GUCCI RIEM EN GUCCI TAS" zeg ik zelfverzekerd. "DIT IS WAT JE LOEVT" ik laat weer mijn echte spullen zien." En nu dan inaya die draagt geen merk goeie keuze,maar ze heeft toch iets neps aan namelijk haar haar!!" En ik pak een extation uit haar haar ze grijpt gelijk naar haar hoofd en  ze zijn nu allemaal zo rood als een tomaat."dit is niet eens het enige, jullie hebben allemaal neppe wimppers. Oh ja en niet denken je hebt een kont Romaisa die geld die je daar aan hebt verspild om het te laten opvullen is gwn weg gegooid JE BILLEN ZO PLAT MAN IK KAN OP JE SURFEN"iedereen lacht. "Byee meiden nou eerder gezegd neppe barbies ik beledig nu zelfs de barbies zelfs die zijn echter dan jullie". "Woww wjwww hoe dan ze zijn zo nep" hoor ik iedereen zeggen ik loop naar dina toe en zeg kom we moeten naar de les.

zina-الزناWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu