deel 22

775 39 5
                                    

Er komt een jongen naar binnen hij komt me heel bekend voor maar ik kan hem niet plaatsen. Hij zat volgens mij bij mij op school. Owhh het was rachid. Maar hoe? Waarom? Hij leek me zo een rustige aardige jongen. "So so" zegt hij met een gemeen glimlachje."kenza is van dit gebeuren al op de hoogte en je mag zo gaan". Hu dacht dat ik veel langer moest blijven en dat ik werd mishandeld enzo. Binnen no-time was ik weer in de auto van kenza heel raar. Maar ja ik ben van ze af. Maar ik denk toxh dat er nog wat aan de hand was. Ik en kenza stappen de auto uit. En ik zie weer zwart dus ik ben fllauwgevallen.

Perspectief kenza: dina is weer flauwgevallen. Ik ga niet meer hier naar de ziekenhuizen in morokko. Dus ik heb een vlucht geboekt naar nederland we bijven daar een week zodat ze onderzoek kunnen doen voor dina. En ik heb een gevoel dat rachid ons volgt. Want normaal zijn ze niet zo snel met ontvoeringen. Mohim ik heb dina nu in haar bed liggen en ik ga wachten tot ze wakker is en dan gaan we weg. We kunnen niks vertllen aan iedereen anders komen er vragen. En ik denk wel dat er wat ernstigs is met dina.

Dina was wakker geworden maar ze kon het nog ff niet meer aan dus is ze gaan slapen. Ik ging nog ff naar de winkel eten halen voor onderweg. Ik liep naar de appie en zag daar een bekend gezicht. Omg het is imane! Wat zij mij geflikt heeft joh te erg gwn. Ze heeft me gepest geroddelt over mij het was de slechtse week ever(ja een week want we moesten toen weer verhuizen voor mijn vader ik hou van hem:). Uhhhh... moet k weer hebben ik deed alsof ik haar niet zag en deed mijn dingen.  Ik voelde haar blik al op mij branden en ja hoor ze stapt op mij af."OMG kenza ken je me nog?"zegt ze heel anthousiast. Ik kijk haar scheef aan."omg je bent zo knapper geworden"zegt ze. "K zeg je eerlijk lieveschat wollah k heb geen zin in jou". Zeg ik heel droog. Ze begint te janken iedereen kijkt haar aan. "Wollah kenzaa het spijt me het spijt me sorry. Ik doe iedereen pijn. Ik ben zo een flikker."zegt ze huilend. Maar wtf moet k hier mee er is iets gebeurd ik zie het gewoon."imane wat is er gebeurd"zeg ik op een zachte toon."kenza ik werd uitgehuwlijkt maar ik wou niet dus ik ben uit huis gezet en mijn vader vindt dat ik verkeerd geboren ben dat ze mij niet moesten krijgen dat k anders ben dat ik een vies wijf ben". Zegt ze snikkend."maar waarom en hoe en wie?"vraag ik bezorgd. "Nou kijk je weet toch wel maysa(haar vriendin die mij ook peste) ik ik dacht nou ik voelde dat ik gevoelens voor haar kreeg maar dan niet als een manier van een vriendin maar echt ik was verliefd op haar. Mohiem ik vertelde het eerst maysa ze shold me uit met lesbie mannenwijf noem maar op. En ik werd gek waarom kan ik niet van een jongen houden ik probeerde verliefd te worden op jongens maar mijn aandacht bleef bij meisjes. En toen ik het mijn vader vertelde wou hij mij uithuwlijken maar ik wou niet dus zette hij mij uit huis"verteld ze droevig. Ik besloot haar mee te nemen naar mijn huis. Omdat ze nergens kan slapem ik geef haar nette kleding en bedenk me dan opeens dat ik mijn vlucht ben vergeten en dat hij al lamg gevlogen is. Ik had imane nette kleding gegeven. Maar ze liep toch rond in een lingerie setje ze zegt omdat het warm is ik wil achter haar aanlopen want dina slaapt nog totdat mijn broer uit zijn kamer kwam ik was dat vergeten dat hij thuis is. En hij ziet imane in haar lingerie setje. Gelukkig gaat hij weer gelijk naar zijn kamer. Imane blijft verstijfd staan. Met haar mond open. "Wie was dat"vraagt ze haastig. "Mijn broer nou mijn stief broer" antwoord ik twijfel achtig. Zonder iets te zeggen gaat ze terug naar mijn kamer en kleed zich om in de kleding die ik haar gaf.

zina-الزناWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu