deel 15

836 54 5
                                    

Perspectief kenza:
Ik en dina zitten aan tafel met mijn vader. Halima(onze huisvrouw) komt het eten brengen het is helemaal stil totdat.. "princes van mij ik moet je wat vertellen...."zegt mijn vader met een brok in zijn keel."ik ga trouwen"zegt hij dan in een keer. Omggg ik ben zo blij mijj vader gaat gwn trouwen omgg."waneer mag ik haar ontmoeten" zeg ik heel opgewonden. "Ik zou haar en haar zoon morgen uitnodigen voor het eten" zegt mijn vader vrolijk. Ik verslik me in het eten "wacht zoon?"zeg ik geschrokken. " ja je krijgt een stiefbroer erbij van ongeveer jou leeftijd"zegt mijn vader met een glimlach. Ik krijg gwn eindelijk een broer familie ik ben zo blij. Ik hoop dat hij geen sukkel is. Dina mijn vader en ik kletsen nog wat. En ik en dina gaan daarna gelijk slapen we hebben morgen natuurlijk school. En ik kan niet wachten tot morgen. Ik ga mijn familie ontmoeten. Alleen nu sta ik wel ergens bij stil waar ik nog nooit eerder stil bij ben gaan staan. Waar is mijn moeder?

Perspectief dina:
Ik en kenza rijden naar school. Op het schoolplein hangen we nog wat. Totdat er een groene lamborgini aan komt rijden. En Ayoub stapt uit."ZINA KOM EENS" roept hij naar mij. Ik voel iedereen mij al aankijken. Ik loop naar hem toen en zie zijn hele kofferbak volzitten met merk tassen. "Voor jou mijn zina"hij knuffelt me en drukt een zoen op mijn hoofd. Ik sta versteld ik dacht echt dat hij een sukkel was. Maar hij is zo een charmeur. Ik heb met hem vanavond afgesproken om te eten. Maar alsnog het is wel heel raar wat hij geflikt heeft bij kenza. Ik en kenza lopen naar de les toe ik voel wel wat hoofd pijn mijn hoofd voelt heel zwaar. We zitten in de klas en opeens zie ik een druppel bloed vallen op mijn schrift. Ik voel mijn neus en zie dat ik een bloedneus heb mijn hoofd voelt zwaar ik voel me duizelig en misslijk en voor dat ik het weet zie ik zwart.

Perspectief ayoub:
Oke ik probeer nu een beetje het vertrouwen van dina te winnen. Ik neem haar mee uit eten geef kado's aan haar gwn heel veel leuke dingen. En als ze helemaal verliefd is op mij. Geef ik haar drugs zodat ze omder invloed is. En Neem ik haar mee naar een hoerenhuis en laat ik haar doen voor geld. En al die spullen die ik voor haar koop zijn natuurlijk niet echt het is gwn nep. En als ze een hoertje geworden is pak ik gwn al haar spullen en verkoop ik het gwn.

Perspectief kenza:
Ik zit nu weer met dina in het ziekenhuis. Het kan gwn niet dat ze alleen een virus heeft. De docter komt weer aanlopen en zegt"ze is uitgedroogd ze moet een nacht hier blijven morgen kan u haar weer ophalen". Ik wou echt bij haar blijven maar ik ga vandaag mijn nieuwe familie ontmoeten. Dat kan niet wachten. Ik ben net aangekomen thuis ik zie een beeldschone vrouw de deur open doen. Ze heeft groene ogen lichtbruin haar en ziet er super jong uit. Maar ze zou denk ik wel wat ouder zijn dan ik denk want ze heeft een zoon van mijn leeftijd. "Jij moet kenza zijn"zwgt ze super blij en ze knuffelt me gelijk. "Ik ben zo blij je te ontmoeten je vader heeft veel verteld over jou" zegt ze met een glimlach. "Mijn vader heeft ook veel over u verteld, ik ben zo blij dat u de persoon bent die mijn vader gelukkig maakt" zeg ik opgewonden. Ik loop door mijn huis helemaal naar de tuin. Ik zie daar een jongen zitten mijn toekomstige stiefbroer. Hij draait zich om en dan sta ik oog in oog met.......


zina-الزناWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu