deel 21

863 48 1
                                    

Soufian opeens binnen komt. Hij staart super jaloers naar ons. Het is echt alsof iedereen bang is voor soufian. Rachid(ja dat is de naam van de jongen) die staat haastig op en zegt"uhm het was heel leuk maak eh.. ik moet gaan naar de les doeii"zegt hij zenuwachtig. En hij loopt snel weg naar de klèedkamers.

Soufian storms op me af en pakt me kehard bij mijn arm. "Ik wil niet dat je met hem omgaat!"zegt hij koelbloedig."en dat bepaal jij voor mij?" Zeg ik heel bitchie."jij weet niet wat hij allemaal doet he?"zegt hij woedend."nee dat weet ik niet,maar ik weet ook niet wat jij allemaal doet dus laat me met rust voordat je me gaat verkrachten ofso"zeg ik hc. Hij knijpt harder in mijn arm. "Als ik je zou willen verkrachten deed ik dat al lang al" zegt hij emotieloos. Hij liet me in 1 keer los en zei"luister naar mij je gaat spijt krijgen" en hij was weg. Miss had hij wel gelijk.

Ik loop ook de gymzaal uit en ik kom amine tegen op de gang. Hij is nog wel gebroken nawat er gebeurd is met amira ze ging gwn vreemd enzo. "Uh. Heyy amine. Hoe gaat het met je"vraag ik zo zacht mogelijk. " kon beter maar het heeft me super veel pijn gedaan wat er is gebeurd met amira enzo"zegt hij gebroken. "Het komt goed met je dat beloof ik er komt ooit wel een meisje op je pad die echt met heel haar hart van je houd".zeg ik lief hij knikt en ik loop veder.

Perspectief amine:
Ik ben zo gebroken na wat er gebeurd is met amira. Ik hield niet echt van haar maar het deed me gwn heel erg pijn. Je dacht dat iemand van ke houdt maar het is niet zo. Mohiem het leven gaat veder ik kom kenza tegen op de gang(zelfde gesprek) we loopen veder. Ik voel gelijk al weer iets in mijn buik. Maar ik weet niet wat. Ze doet iets raars met me.

Perspectief dina:
Ik denk dat ik mootje leuk begin te vinden. Maar ik vindt sami ook heel leuk. Ze zei beide zo grappig zo knap zo charmant. Uhhhh.... ik vindt ze allebei leuk. Ik moest vandaag naast mootje zitten eerst wou ik echt niks te maken hebben met hem. Want ik verwachte dat hij net als die andere jongens is maar we gingen gwn uiteindelijk wat praten. En hij is zo grappig.

En ik vergeet ook nooit dat hij een keer voor me opkwam toen ik nog gepest werd. Iedergeval ik zag kenza en ik rende naar haar toe. We praten weer ff wat bij. Wat me echt opvalt is dat soufian de heletijd naar kenza kijkt ze merkt het miss niet op maar hij kijkt wel echt heel lang naar haar. Kenza moest iedergeval vandaag nog op school blijven ze had een gesprek met de docent dus ik ging al naar huis. Ik pakte de bus naar huis ik moest alleen nog een stukje lopen naar huis.

Tot dat er een zwart busje stopt voor mijn neus. Ik ren gelijk zo hard ik kan maar ik wordt vastgepakt en meegenomen inhet busje. Ze doen een doek om mijn mond en ook een doek op mijn oog. Ik probeer te schreeuwen maar het lukt niet echt. Ik voel al gelijk dat mijn kracht op is en ik val weer flauw. En dan wordt ik opeens wakker. Ik een grote kamer. Het ziet er zo mooi uit.

Het heeft een super grote tv, een playstation en een xboxs, een supergrote en zachte bed waar miss wel 5 personen in kunnen slapen. Een super groot balkon maar ik zie dat die opslot is. Verder een grote kast. Computers. Zitzakken. Gwn met andere woorden de droom kamer waar iedereen van droomt. Ik ga zitten op het bed want ik voel me niet goed.

Toen ik aan het liggen was voelde ik in mijn broekzak nog mijn telefoon. Wat dom je gaat me ontvoeren zonder mijn telefoon aftepakken. Ik bel gelijk kenza. Ik vertel wat er is gebeurd en dat ik niet weet waar ik ben. Opeens gaat de deur open.

Er komt een lange man binnen met en zwart pak. Hij zegt"goed zo bel maar kenza en vertel maar aan haar dat we 50.000 euro willen en dat we je dan pas laten gaan zegt hij met een grijnz op zijn gezicht. "Oh geen probleem hoor ik kom het nu brengen als je mij ff de locatie stuurt." Zegt kenza alsof het geen probleem is.

"Nou dacht het niet we gaan niet hier in het huis afspreken waar dina zich bevindt. We hebben een andere locatie we sturen hem zo." Zegt hij en hij hangt op. Hij neemt me mee naar een grote lege kamer. Ik ben vastgebonden aan de stoel. Ik probeer te schreeuwen. Maar het lukt niet ik voel me zo zwak. "De baas wilt u spreken"zegt de man in in het zwarte pak. Ik hoor opeens voetstappen en zie .........

zina-الزناWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu