Deel 27

689 40 3
                                    

Ik zag dat mootje naast me lag?! Wat doet hij nou weer hier. Raar wollah ik wou hem wel wakker maken maar hij lag daar zo schattig te slapen. Ik smolt gewoon zo schattig was het🤤😍. En damm hij zag er goed uit. Wacht kenza wacht ik kan niet verliefd worden op mootje hij is van dina. Maar hij lag daar zo schattig. Maar wat doet hij hier dat vraag ik me nog steeds af. Ik zie dat hij langzaam zijn ogen open
Doet ik blijf kijken. Hij merkt dat ik kijk naar hem. En hij begint te grijnzen. En hij staat op. "Is de schoonheid wakker?" Vraagt hij. "Uhm
Jij bent hier de slaapkop dus stop maar gelijk." Zeg ik geïrriteerd maar eigenlijk vond ik het wel leuk dat hij mij zo noemde. "Mootje een vraag wat doe jij hier?" Vraag ik. "Ik had gehoord dat je in het ziekenhuis lag en ik kwam dus kijken en er was niemand bij je dus ik bleef maar bij jou. " zegt hij heel aardig. "Heel lief van je maar ik zou dat niet snel verwachten van jou." Zeg ik blozend. Hij komt opeens bij mij op bed liggen naast mij. "Sorry maar ik heb rugpijn door die baksteen bank". Zegt hij pijnlijk. Oké ik zie zijn sixpack goed door het strakke shirt die hij aan heeft. OMG hij is zo hottt. Hij blijft me zo lang aankijken ik doe mijn best om niet terug te kijken. "Oef kenza je bent echt mooi machallah". Ik bloos helemaal.
Maar ik kan dit dina niet aan doen.

Ondertussen in het ziekenhuis
Amine en soufian komen tegelijk renend aan bij de balie. "Ik zoek naar kenza ****** " zegen ze tegelijk. "Ben jij haar neef?" Vraagt soufian aan amine. "Nee ik ben haar toekomstige man" zegt amine trots. "Wat zeg jij daar ze wordt mijn wifey"zegt soufian boos hij pakt amine bij zijn kraag en duwt hem tegen de muur. Amine geeft en een keiharde hoek. Soufian valt neer. Ze zitten nu ondertussen in een hevig gevecht. Mensen proberen ze uit elkaar te halen maar ze zijn allebei zo boos.

"Weer terug bij kenza"
Maar hij is zo een charmeur. Ik kijk hem toch aan ik verdrink  zowat in zijn groene ogen. En het lijkt alsof ik er eeuwen in staar. We komen langzaam dichterbij totdat we aan het kussen zijn. Ik zou eerder denken dat mijn kus met amine of soufian zou zijn maar blijkbaar met mootje.

Bij soufian en amine
Ze zijn hevig in gevecht. En opeens rennen ze allebei naar de kamer van kenza.  Als ze daar zijn aangekomen vallen hun monden open.  Amine loopt langzaam en teleurgesteld weg. En soufian schreeuwt nog "hoe kon je me verraden broer". En soufian zijn ogen vullen zich. Hij slaat nog keihard tegen de muur  en loopt dan weg.

Perspectief soufian:
Mijn hart is gebroken. Hoe kon kenza en mootje me dit aandoen. Ik ben
Zo jaloers ik ga dat  ook terug doen ik ga dina haar hart veroveren. Wacht maar😏

zina-الزناWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu