Deel 25

676 42 9
                                    

"Uhmm kenza kan ik je ff spreken" zegt imane verlegen.ik loop met haar samen naar de gang. "Oké ik moet je wat opbiechten. Ik werk voor Rachid" zegt ze jammer. "Wacht maar waarom doe je dit leg me nu alles uit" zegt ik verward en snel. Imane begint te praten"nou uhm Rachid volg jou al heel lang en hij wist ook dus dat ik contact had met jou maar na je weg ging was dat over dus. Maar Rachid had mij en mijn familie bedreigd als ik niet zou doen wat hij wou zou hij mijn familie vermoorden.
Ik was zo bang. Dus ik moest wel contact met je gaan opzoeken en een zielig verhaal bedenken.""oké wacht wacht wacht uhh maar je hebt nu contact met mij en wat moest je dan doen"vraag ik. "Uhh hier komt het erge ik moest jou verleiden zodat jij dingen met mij zou doen en Rachid wou die verhalen dan gaan verspreiden. Tenzij je hem geld zou geven en hij wou zo door gaan met jou martelen tot
Jij en jou vader faliet waren."verteld imane. Ik ven zo geschokt. Ik heb hier geen worden voor. "Maar imane hoe heb je je gedachtenis veranderd ik bedoel hij heeft je echt bedreigd." Vraag ik."ik vond het heel lief dat je mij jou huis echt in liet Na wat ik je allemaal heb aangedaan en je bent zo een lief persoon en ik heb gevoelens voor Sami gekregen ik kon hem en jou dit toch niet aan doen"zegt ze verdrietig. En ze zakt neer op de grond. "Imane we komen hier wel uit ik beloof het je je gaat voorlopig een normaal leven lijden je gaat met mij en dina mee naar school en je mag hier verblijven." Zeg ik zorgzaam. Imane en ik omhelzen elkaar. En we gaan slapen omdat het al laat is en we morgen school hebben. Ik wordt midden in de nacht wakker ik hoor mijn vader beneden aankomen. Hij is terug van zakenreis echt wat ben blij dat ik nu hier mocht blijven. Ik loop rustig naar beneden. En bedenk me net dat hij me nog iets moest vertellen.....

Perspectief Soufian:
Ik kan kenza maar niet uit mijn hoofd krijgen. Ik vindt het ook echt niet kunnen wat ik haar aangedaan heb ze verdiende dat niet. Maar ze moest wel blij zijn dat ik sorry zei want dat zeg ik nooit. Maar morgen op school ga ik mijn liefde aan haar bewijzen. Ze wordt de mijne. Ik zou voor haar door vuur gaan.

Perspectief Amine:
Klaar dit wordt het kenza wordt van mij. Ze is het beste wat me ooit is overkomen. Anita kan de pot op sinds de eerste meer dat ik haar zag. Ze is zo 🤤😍. Niemand is net als haar. Ik ga haar krijgen hoe dan ook.

Wie gaat kenza krijgen amine of soufian? Laat het weten in de reacties. En wat moest de vader van kenza nog gaan vertellen?

zina-الزناWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu