Perspectief kenza:
"AYOUB"zeg ik boos maar ook geschrokken. "Hewa zina van mij"zegt hij smooth. Ik kijk hem vies aan en zeg"DAT JIJ NOG HET LEF HEBT OM TEGEN MIJ TE PRATEN JE LIET ME GWN ALLEEN EN JE VERTELDE NIET EENS DE REDEN WRM"zeg ik boos."sorry zina er kwam iets tussen"zegt hij spijtig. Wrm noemt hij mij de hele tijd zina ik bedoel ik heb gwn een naam hoor, en als hij echt iets om mij gaf zou hij wel een berichtje sturen maar nee dat is niet gebeurd. "EH ZEMMER BETER GA JE OP HOUDEN MET ZINA IK HEB EEN EIGEN NAAM HOOR, IK WIL GEEN NAAM DIE JE SWS OOK GEBRUIKTVOOR ANDERE HOERTJES". zeg ik boos"WEET JE UBERHOUDT HOE IK HEET?"."uhm meryem toch? Of was het dounya esmea kan ook"hij denkt er nog echt bij na. Ik beteken blijkbaar niks voor hem anders zou hij sws mijn naam weten."IK WEET GENOEG"ik pakte dina vast en we liepen naar de kassa en reden gelijk naar huis wat een za3kof die jongen wazebii ik wordt helemaal lijp hiero.Perspectief dina: ik kijk naar de klok het is 20:11 ik moest 11 minuten geleden thuis zijn ik pak snel mijn spullen."kenza ik bent te laat ik moet nu naar huis" zeg ik haastig."kom ik breng je snel" zegt kenza. Ik kom thuis aan ik voel dat het eten van net niet goed is gezakt en ik voel dat ik moet gaan overgeven dus ik ren naar het toilet. Ik geef over en zie ook bloed tussen mijn kots ik heb zwaar hoofd pijn. Ik wil een pijnstiller pakken maar raak buiten bewust zijn. Ik word weer wakker in een grote chicue kamer. Ik kijk om me heen ik zie kenza daar op een stoel zitten. Hoe ben ik hier belandt?"dinaa" kenza komt naast me zitten."wat is er gebeurd" vraag ik."nou ik kwam dus jou tas terug brengen die was je vergeten ,nou ik zocht jou dus door het huis en ik zag je in de wc liggen. Overal lag kots en bloed. Ik raapte je op en bracht je naar mijn huis. Mijn schoonmakster heeft ook vroeger als verpleegster gewerkt duss ik wist dat zij je beter veder kon helpen. Ik kon ook haar het ziekenhuis gaan maar je weet he die ziekenhuizen hier in morrok."verteld kenza. Ik knuffel haar stevig en begin te huilen. Kenza kijkt me ff aan en knuffelt mij veder. De volgende dag sta ik op ik heb heerlijk geslapen in een super lekkere boxspring. Een keer wat anders dat die houten bed van mij die de hele nacht door kraakt. Ik sta op en loop naar de kamer van kenza ze is al wakker. Ik ga zitten op haar bed."kenza ik wardeer super erg wat jij voor mij doet, jij laat sinds ik je ken telkens een glimlach achter op mijn gezicht. Ik droom elke dag van een persoon net als jij en ik bedank Allah dat hij me er een heeft gegeven". We knuffelen gelijk. Kenza roept me we lopen samen naar een super maar dan ook echt super groote inloopkast. Hij is anderhalf keer groter dan mijn kamer. Ik zie kenza wat kleding kijken en ze pakt kleding en geeft het aan mij. "Kijk we hebben nu hetzelfde twinnss" en we lachen samen. "Nu gaan we ff kijken voor leuke schoenen" we lopen weer een super grote inloopkast in en kijken naar schoenen. We hebben uit eindelijk samen een tegekke outfit aan we kleden ons om zo zien we er nu uit.
Super goals vindt je niet. Voor de rest doet kenza wat make-up voor mij en stijlt ze mijn haren. We rijden richting school en we sluisteren muziek ik kan bij kenza altijd gwn ff helmaal los gaan. We zijn aangekomen bij een stoplicht er komt een witte ferrari aanrijden(wij rijden nu in een bugati) er zitten 2 jongens in ze stoppen precies naast ons ze dagen ons uit met hun auto. Ik wil ze net scheef aangaan kijken totdat de jongen achter het stuur zijn zonnen bril afdoet ik verdrink in zijn ogen en dan wordt ik verstoordt door kenza."KOM DAN" schreeuwt kenza naar die jongens. Oke ze staan klaar maar het is nog steeds rood totdat.....
JE LEEST
zina-الزنا
RandomKenza blijkt eindelijk te krijgen wat ze wilt. Geen autos of kleding want dat heeft ze genoeg. Ze heeft voor het eerst een beste vriendin. Dina wordt gepest en verkracht door haar broer. Nadat kenza in haar leven gekomen is en ze gelukkig is wordt z...