Ep 22

75 10 0
                                    

Jihoon pov

Aku membuka handphoneku setelah menerima notification .

Wifeu💘

Awak cakap awak nak explain dekat saya kan ? Tengah hari datang la rumah eomma . Since saya pun ada benda nak bagitahu awak . Kalau awak nak la . Kalau tak nak takpe .

Aku tersenyum lebar setelah membaca mesej dari Somi .

"Finally hati awak terbuka jugak nak dengar explanation saya Somi" kataku .

Aku segera membalas .

Wifeu 💘

Okay saya datang nanti .

Tengah hari

Eunmi pov

Aku datang ke office Jihoon kerana aku tahu jam begini dia akan keluar untuk lunch .

Tetapi aku melihat dia terburu buru naik kereta .

"Dia nak pergi mana ha ? Biasa kalau time macam ni . Dia still lagi kat bilik . Tapi asal harini keluar awal pulak ? Eh macam something je ? Baik aku ikut" aku mengikutinya .

Aku mengikutinya sehingga la ke satu rumah ini .

"Rumah siapa ni ? Baik aku tengok" aku hanya parking kereta di luar rumah .

"Uishh kene bawak ni . Senjata aku" aku mengambil sekeping borang dan turun dari kereta lalu menyorok di sebalik dinding .

Somi pov

Loceng rumah kedengaran .

"Eh appa dah balik ke ? Awal pulak harini" kata eomma .

"Bukan appa . Tapi Jihoon" kataku .

"Eh takde angin takde ribut tiba tiba je anak eomma ni . Somi panggil Jihoon datang sini ke ?" tanya eomma .

Aku tersenyum dan pergi membuka pintu .

"Hai sayang" Jihoon tersenyum .

Aku membalas senyumannya .

"Thank you sebab sudi ajak saya datang sini untuk explain dekat awak" katanya .

"Sama sama . Saya pun ada benda nak bagitahu awak" jawabku .

Eunmi pov

"What ? So dia terburu buru sangat sebab nak jumpa pompuan ni ke ? So selama ni dia tinggal dengan parents dia dekat sini ?"

Somi pov

"Aduhai ! Asal la rasa awkward sangat ni . Okay rileks Somi" bisik hatiku .

"Eomma mana ?" Jihoon mencari cari eomma .

"Eomma kat dapur" jawabku .

"Hm awak dah makan ke ?" tanyaku .

° 𝕊𝕒𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕀𝕟 𝕄𝕪 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕥 𝕊2 ° Where stories live. Discover now