THE END

87 9 2
                                    

"Somi . Saya minta maaf atas pihak Eunmi"

"Saya pun minta maaf jugak dan terima kasih atas pertolongan awak . Kalau tak disebabkan awak saya dah keguguran sekarang ni" aku memegang perutku .

Dia hanya tersenyum dan aku membalasnya .

"Wooshin . Saya pun minta maaf jugak . Saya buruk sangka pasal awak . And terima kasih jugak atas semua ni . Saya betul betul ingat awak..."

"Memang saya berharap untuk dapatkan awak tapi saya masih lagi ada hati perut . Saya takkan sanggup buat macam tu dekat awak Somi"

"I know it" aku turut tersenyum .

Jihoon pov

"Bro . Disebabkan kau yang selamatkan nyawa anak aku , aku tarik balik tuntutan aku atas kau"

"B-betul ke ni bro ?"

Aku mengangguk .

"Anggap jela ni sebagai tanda terima kasih dan maaf daripada aku and Somi"

"Thanks bro . Thanks Somi"

Kami berdua tersenyum .

"Tapi.. Eunmi..."

"Kalau dia aku tak boleh tarik balik la . Apa dia buat ni memang betul betul salah . Dia hampir bunuh isteri dan anak aku"

"Hm aku tahu tu . Dia memang layak untuk ada dekat situ . Tapi aku pun layak untuk berada dekat situ"

"Bro . Aku tahu kau sayangkan Eunmi . Tapi dia memang patut duduk dekat situ . Itu tempat dia buat masa sekarang . Biar la dia insaf sepanjang dia duduk dekat situ"

Dia hanya mengangguk .

Somi pov

Aku hanya tersenyum selepas mendengar penjelasan ini semua .

Aku memandang wajah Wooshin .

Terpampang rasa kecewa di wajahnya .

Aku berasa simpati terhadapnya .

"Hm boleh tak tinggalkan saya dengan Wooshin dekat bilik ni"

"Awak nak buat apa ?"

"Saya ada nak cakap something"

"Okay la kalau macam tu"

"Eomma appa keluar dulu tau . Kalau ada apa apa panggil je"

"Nae"

Mereka semua keluar meninggalkan kami .

"Wooshin-ah ?"

Dia memandangku .

"Are u okay ?"

"Okay" dia memberikanku senyuman kecil .

"Tipu . Awak tak okay kan ?"

Dia hanya tersenyum kecil .

"Kita bincang dekat sini terus"

"Keadaan awak masih tak okay Somi"

"Siapa kata ? Saya dah okay sikit la"

"Hm"

"Apa hm ?"

"Saya happy sebab semua ni dah settle . Tapi ada rasa sikit rasa kecewa dekat hati ni . Kecewa sebab tak dapat nak milki hati perempuan yang saya sayang"

"Sakitnya hati ni bila kita dapat fakehope daripada orang yang kita sayang Somi"

"Saya minta maaf Wooshin . Saya tahu saya sakitkan hati awak . Saya buat awak sedih . Tapi saya memang tak boleh Wooshin . Saya sayangkan awak . Tapi hanya sebagai seorang kawan tak lebih dari tu"

° 𝕊𝕒𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕀𝕟 𝕄𝕪 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕥 𝕊2 ° Where stories live. Discover now