Ep 32

73 8 2
                                    

"Eh dah bangun dah ?" aku mendekati mereka .

"Tak sangka aku kau ni musuh dalam selimut aku Wooshin "

"So kau nak cakap kau ni lagi pandai dari aku ke ? Hahahahah . Berani betul kau ni eh . Tapi takpela kalau kau sanggup terima risiko" aku mengacukan pisau di lehernya .

"Lepaskan kiteorang !"

"Shhh . Aku nak sebelum kau mati kau menderita . Aku nak kau menyesal dengan apa kau buat ni"

"Aku tak pernah menyesal dengan apa aku buat"

"Mana Somi ?" Jihoon mencelah .

Aku tergelak kecil .

"Aku tanya mana Somi !!!"

"Sayang . Jangan la marah marah" aku membetulkan kolar bajunya .

"Bawak perempuan tu ke sini Hyuk"

Hyuk menolak Somi ke arah kami .

"Sayang... " Jihoon memandang Somi dengan sayunya .

"Jihoon . Saya takut"

"Wooshin . Kau marah tak kalau aku cakap kau ni bodoh ? Sebab kau pun ada plan tapi plan kau tersekat dekat tengah tengah . Aku jugak yang menang" aku kembali tergelak .

"Malamni aku nak settlekan semua sekali !"

"Tolongla lepaskan kiteorang" rintih Somi .

"Apa kau cakap ? Lepaskan kau ? Habistu kalau lepas , apa aku dapat ? Aku dapat kahwin dengan Jihoon ke ? Kau mati ke ? Anak kau gugur ke ?"

"Eunmi . Tolongla aku merayu jangan buat macam ni"

"Boleh pergi mampus dengan rayuan kau tu" aku menonyoh mukanya dengan kuat .

"So sayang . Awak dah janji kan nak kahwin dengan saya ? Kita kahwin eh"

"Kalau kau nak tahu kan Somi ni semua memang plan aku" aku mendekati Somi dan tergelak .

"Plan kau ? Apa maksud kau ?"

"Aku yang rancang ni dari awal . Aku buat hubungan korang renggang supaya aku dapat kahwin dengan Jihoon"

Dia memandang aku dengan ragu ragu .

"Asal la bebal sangat . Okay la aku cakap . Memang aku sengaja buat hubungan korang renggang biar aku dapat bersama dengan Jihoon . Dan anak dalam perut aku ni bukan anak Jihoon tapi anak Hyuk"

"Apa ?!"

Aku tergelak kecil .

"Kau memang sial Eunmi !" jerit Jihoon dari belakang .

"Saya buat semua ni untuk kita jugak sayang" aku mendekati Jihoon pula .

"Untuk kita ? Bukan untuk kau ? Dasar perempuan tak guna"

"Suka hati la Jihoon awak nak cakap apa"

"Eunmi . Aku tak nak bercerai dengan Somi dan takkan bercerai . Aku sayangkan dia"

Kata katanya membuatku marah .

Aku mengambil pisau dan mengacukan pisau di leher Somi .

"Kau dah janji Jihoon"

"Janji yang terpaksa aku ungkapkan tanpa kerelaan hati aku . Lagipun aku terima nak kahwin dengan kau atas sebab nak bertanggungjawab pasal anak tu . Tapi kau dah cakap sendiri tu bukan anak aku . So buat apa aku nak kahwin dengan perempuan macam kau ni"

"Suka hati la awak nak cakap apa pun . Hyuk bawak keluar borang tu"

"Borang ni pasal penceraian korang berdua . Kalau dua dua dah sign so thats means korang memang sah bercerai . Somi pun dah sign . So tinggal awak je sayang belum sign lagi"

° 𝕊𝕒𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕀𝕟 𝕄𝕪 ℍ𝕖𝕒𝕣𝕥 𝕊2 ° Where stories live. Discover now