Taş Bebek

17 4 4
                                    

                             Yine hastanedeydim. Off, fena halde sıkılmıştı canım. Her gözümü açtığımda aynı odada aynı atmosferde.. derken bu kez farklı bir odada olduğumu gördüm. Normal hasta yatağımda değildim. Burası ziyaretçilerin kaldığı odaya benziyordu. Ayrıca hafif bir parfüm kokusu da burnuma gelmeye başlamıştı. Mümkün olduğunca kıpırdamaya çalışsam da yalnızca kollarımı oynatabiliyordum.

Aradan 15 dakika geçti, evet işsiz gibi saydım! Sonra telefonumla oyalanmaya başladım. Beni buraya getiren kişi telefonumu da almış olmalıydı yanıma. Açtığımda ana başlıkta VLOG yazıyordu..

Vlogla ne işim olabilir ki benim derken, siteye girdim. Ve içinde benim de olduğum birkaç video gördüm.

 Ama buradaki kişi... Tae?!

Hemen telefonumda kayıtlı olan numarayı aradım. Çaldı.. Çaldı.. Sonunda açtı.

-Efendim Yeosang?

-Tae?! Neredesin? Seni.. (yutkundum) Hiç olmadığı kadar görmek istiyorum.

-P-Peki. Acaba beni hatırlıyor olma ihtimali üzerine mi bu konuşma?

-Evet. Ama, pek tahmin edebileceğin bir durum söz konusu değil..

-Sen iyi misin?

-Öyleyim ama başka bir odadayım ve korkuyorum. Hastaneye girdim gireli bir doktor yüzü görmedim. Hepsi hayalet gibi, sevgilimmm!

-S-Sevgilim mi dedin sen? Yeo?

Bir anda ellerim ağzıma gitti. Ne demiştim ben ona?! Ah, cidden aptal gibi hissediyordum kendimi! Bilinç altıma yerleşmiş bir efsaneyi anlatır gibi dikkatli ama ezberine kendisi bile şaşan bir öğrenci gibiydim.

-Ö-Özür dilerim Tae.. İstemeden oldu. Sanki refleks olarak alışmışım.

-(güldü) Kapının önündeyim Yeo.. İçeri giriyorum.

-Tmm taş bebek, bekliyorum.

Telefonumu kapattıktan sonra yine ağzımı kapattım. AH, CİDDEN ÇILDIRACAĞIM ŞİMDİ!! Bilmediğim kelimeler neden hep onları söylememi sağlıyor?!



AŞKIN DİĞER ADI-♥// Amazing BoyfriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin