BENİM!!

30 8 1
                                    

                      Şimdi uyandım, etrafta kimse yok. Bir tek Tae vardı, bir kolunu bana sarmış, diğerini de kafamı koymam için yastık niyetine kullanmış haldeydi. Onun sayesinde çok iyi uyumuşum.. Saçları yüzüne düşmüştü. Ve çok tatlı görünüyordu. O da uyumuş olmalı. Yerimden kımıldamadan göz ucuyla saate baktım; 7.45'ti. Yani ders bitmiş üzerine de teneffüsten 5 dakika geçmişti.. Kimsenin sınıfta olmamasına şaşmamalı.

 Hafifçe kalkmaya çalışıyorum ama koala gibi yapışmış, Tae.. Ne yapsam bilemiyorum. Hadi Yeo, yapabilirsin. Yavaşça kalkmaya çalıştım.

-Yeo, kıpırdama. Uyuyamıyorum..

-Allah aşkına Tae, ben de seni temelli uyumuş zannettim.

-Ne olursun Yeo, uyumama izin ver...

                        Çok tatlı bir arkadaşım var galiba. Ben de onu üzmeden uyandırmaya çalışacağım!

-Tae 'cim. Hadi artık, birazdan Hyun Shik hoca gelecek, bizi bu halde görürse disiplini yeriz.

                        Saçlarıyla oynamaya başladım.

-Pe-peki. Kalkıyorum.

                         Üzgünce kalkmaya başladı. Niye bu kadar üzgündü ki... Eyvah! Tae bana ilk okulda olan bir anısını anlatmıştı. Bir kız varmış ve Tae ondan aşırı hoşlanıyormuş. Bir gün Tae onun yanına oturunca da kız onun yanından uzaklaştırmaya çalışarak, ondan iğrendiğini ima etmiş. Tae o günden  beri benim dışımda herkesle mesafeli.. Ya, benim de mi öyle davrandığımı düşünüyor olmasın?

Tamam, gönlünü almalı ve ondan iğrenmediğimi göstermeliyim.

-Tae, bana kızgın mısın?

-Hayır, Yeosang. Neden soruyorsun?

Eyvah! Mesafeli konuşuyor benimle.. Şu çocuk ne kadar şakacı olsa da, aslında aşırı duygusal biri.

-(Tae' nin kolunu tutup, kendi omzuma attım, ona gülümseyerek) Kolun uyuştu değil mi? Özür dilerim. Bak, görüyor musun, seni de dinlenmekten alıkoydum.

Bana boş boş bakınca;

-(ona sarıldım) Kanka, senden iğrenmiyorum. Yanlış anlama.

-Ama sen de beni kendinden uzaklaştırıyordun-n.

-İspatlayabilirim. Ne yapacağım sen onu söyle!

Güldü.. iyiye işaret bu.

-(kahkahalar atmaya başladı birden)Önemli değil, Yeo!! Sadece dalga geçiyordum'!!

-Şunu baştan söylesene, kırıldın sandım yaa!!!

               Tae kaçınca onu sınıfta kovalamaya başladım.

-Gel buraya, taş bebek!

-Hadi Yeoo!!

               Tae koridora çıkıyor, onu yakalamalıyım. Tabana kuvvet! Derken birine çarptım.

Bu kişi Dae- Ho.. Eyvah, eyvah ki ne eyvah!!!

-Özür dilerim-m, Dae..

-(gülümsedi) Önemli değil tatlım, aklıma gelmişken tek yaşıyordun değil mi? Bu gece takılalım mı, harika bir film biliyorum?

                 Bir saniye bu bana mı sarkıyor? Yuh artık, edepsiz. Dışarıdan bakıldığında hoş biri gibiydi oysa..

-Ha-hayır, teşekkürler ama istemiyorum.

-Neden?? (yüzüme iyi yaklaştı)

-İstemiyorum! (bağırdım)

-(bileğimi tutarak ve sıkarak) NEDEN DEDİM???!

                  Elimi birisi tuttu. Tae...

-Üzgünüm( beni kendisine doğru çekip, arkasına aldı) Yalnız yaşamıyor. SEVGİLİSİ yanında.

-Öyle mi kimmiş SEVGİLİSİ?

-BENİM!!

-BENİM!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



AŞKIN DİĞER ADI-♥// Amazing BoyfriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin