Aldatma beni

19 8 2
                                    

                        Sabah muhteşem uykumun ortasındaydım ki, alnımda küçük bir ıslaklık hissettim. Bu ıslaklık git gide büyüdü. Ama birden gözlerimi açtığımda bunun gülmemek için kendini zor tutan Tae olduğunu gördüm. İyi de elinde su şişesi vardı. BİR SANİYEEE!

-(bağırarak) KİM TAEHYUNG NE YAPIYORSUN?!

-(güldü sadece, kahkahalarla)

-TAE SENDE HİÇ GÖRGÜ YOK MU YAA? SABAH SABAH BUZ GİBİ SUYU ÜSTÜME BOŞALTIYORSUN!!

-Üzgünüm sevgilim ama bir türlü uyanmıyordun, ne yapacağımı bilemedim.

-İnsan bir bakar ya, kız burada ne hallerde diye!

-Neyse kalk hadi! İlk ders Hyun Shik hocaya unuttun mu?

-Ne? Daha üstümü giyecek, makyaj yapacak, yemek yiyecek ve saçımı bağlayacağım.. Bütün bunları yetiştirmem imkansız, bir de sen varsın!! Üstüm de ıslandı. Of of, ben niye senden hoşlandım ki??

-Şuna da bak! (tavana odaklanıp, düşünüyor gibi yaptı) Sen Young bana yürüyor diye evini terk etmeye kalkmamış mıydın? Ah bir de, onu önemsediğimi görünce kıpkırmızı olup öfke ve nefret ile patlamamış mıydın? Sanırım bir de-

-Yeterli bu kadar örnek:! Derse geç kalacağız. Çık odadan da üstümü giyineyim, Allah dan bugün beden ders programına eklendi de, bir de eve gitmek zorunda kalmadım. Beden üniformam okuldaki dolabımda.

-Bizim okulda dolap mı var??

-Günaydın aşkım

-Neyse, ben çıkıyorum; evin önündeyim. Sen de hızlı gel, tmm  mı?

-Tmm canım, çık sen.

                          Benim ışık hızımdaki üst değiştirme huyumu bilmeyen yoktur sanırım; hemen üstümü değiştirdim. Saçlarımı yapmakla uğraşmadım, direkt evden çıkmak için açık bıraktım. Hocalar kızmıyor sonuçta. Sonra makyajımı yaptım ve evin kapısını kilitleyip çıktım. Evin dışında Tae 'yi gördüm. Tam yanına koşarken, bir kız da görüntüye eklendi. Çekik olmasına rağmen iri gözleri, tatlı bir konuşma içimi ve özenle seçilmiş giysileri vardı, hafif yapılmış makyaj da bunu tamamlıyordu.. Çok güzel ve özgüvenliydi kız...

                  Bana ilk defa böyle oluyor galiba, bunu Young 'layken bile hissetmemiştim. Kalbim.. kalbim acıyor. Gözlerimin dolmasına da engel olamıyorum. Derken samimi konuşan kızın birden Tae 'ye sarıldığını gördüm. Sarıldı ve yanağına bir öpücük kondurdu; tüm bunlar 5 saniye içerisinde olmuştu. Seni öldüreceğim güzel kız.. diyebilirdim eskiden ama şimdi.. İstemiyorum.

                  Olayları daha fazla izlememe izin vermeyen gözyaşlarım, ayaklarımla birlikte beni okula götürüyordu. Kalbim cidden acıyordu. Tae 'nin kıza tepki göstermeyip, ona sarılışı da gözümün önünden gitmiyordu. Düşüncelere boğulmuşken, okula gelmiştim bile.

Biraz yürüdükten sonra ilerimde Dae 'yi gördüm. Yanından hızlıca geçecekken, beni kolumdan tuttu ve üzgün gözlerini gözlerime kilitledi. Kolumu sıkmıyordu.. İstesem hemen onu itip gidebilirdim ama kaldım. (bugünde her şeyin tersi oluyor mübarek ☺)

Koridordan geçen herkes bize odaklanmıştı, herkes..

-Yeosang, biraz zamanını alabilir miyim?

-(ilk defa benimle kibar konuşuyordu) T-Tabi, ne vardı?

-Şey, sana o gün biraz tuhaf davrandım. Biliyorum ama ben Taehyung denen o adamdan daha iyi olabilirim. Benimle çıkar mısın??

                      ŞOK, Şok, Şok; okulun en zeki çocuğu, yakışıklı olmakla birlikte bana çıkma teklif ediyordu. Herkes yaygarayı koparıyor, bazı sululuk yapan oğlanlarda tezahürat yapıyorlardı.  Sevinmedim değil ama.. benim bir sevgilim var.. en azından ben öyle düşünüyorum.

-Üzgünüm, kararsızlıkla nitelendirme cevabımı,bunu kabul etmiyorum. Tekrardan üzgünüm.

-(koridordakiler) AHA İLK DEFA TERK EDİLİYORSUN DAEEE!! İNANMIYORUZ, CİDDEN ÜZÜLMÜŞ OLMALISIN, HA HAA HA, AĞLAAAA!!!!!!!!

                      Kafamı cevaptan sonra yere eğmiştim. Utanıyordum, nasıl anlatsam bilemiyorum biraz tuhaf bir duygu bu.. Derken, birden koridorun öbür ucundan duyduğum ayak sesleri ve herkesin anında susması, sonra da omzumda birinin kolunu hissetmem bir oldu.

-Dae, kimin kızına bulaştığına dikkat et.. Yoksa böyle kalakalırsın, hmm anladın mı?

-Yürü git Tae.

-(Tae gözlerini kırpmadan) Dae, biraz sakin ol. Yoksa cidden ağzının payını veririm.

-(koridor korosu ☺) OOOO!

                    Dae anında oradan toz olmuştu ve koridordakiler gündelik işlerine devam etmişlerdi.

-(Tae 'nin kolunu omzumdan attım, sertçe ona dönüp) Sen ne ayak, git işine!

-Sevgilim şaka yapıyorsan, hiç uygun bir zaman değil.

-Şaka mı? Tüm bunlar sana bir şaka gibi mi geliyor?? Üzgünüm Tae ama ben, o kızın kim olduğunu ve ne yapmaya çalıştığını öğrenmeden asla ilişkimi devam ettiremem!!!

-(şaşkınca) Hangi kız?

-Sen daha iyi bilirsin.

Kolumdan tuttu ve tam yüzünün hizasına getirdi, yüzümü.. amacı ne bunun?

-Bırak, aldatma beni; yalanlardan nefret ederim.

Aşırı güçlü bir şekilde ondan kurtulmuştum. Koşturarak sınıfa giderken arkamdan bir ses;

-Gitme, ben bir şey yapmadım; GİTME. Rol yapmadım. Seni seviyorum...♥

☺☺☺☺

AŞKIN DİĞER ADI-♥// Amazing BoyfriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin