Buraya geldik geleli, ki 2 saat oldu. Sıkıntıdan patlıyorum, bir parçam uzaya kaçtı galiba NASA bizi arayıp da haber vermiş olmalıydı şimdiye kadar. Bir de bütün gün yemek yedim durdum, kilo almasam mucize olacak yaani..
Ama bugün hiçbir şey yapmak istiyorum, Tae 'ye ihtiyacım var, eğer ölmek istemiyorsam burada, Tae seslen banaa! İlk önce tatlı bir şeyler çikolata-şeker-kurabiye-kek gibi yedim, dolayısıyla çok susadım gazoz içtim sonra midem bulandı ve tuzlu ürünlerle dıkındım.. Bu bir döngüye dönüşmüştü, etrafım karanlıktı ve gözlerimden damlayan hüznüm bir PİZZA ' ya düşüyordu!!!
Evet aşırı sıkılınca saçmalayan bir insanım, genler işte! Ne yapalım kader utansın!
Tae 'yi soracak olursak, bana son yaşadığım hatta daha doğrusu duygularımı yaşayamadığım olayları, hatırlatmamak için mümkün olduğunca gözükmemeye gayret ediyor. Ama her an onu görmek istiyorum, fotoğraftaki gözlerine yapışıp kalmak istemiyorum.. Neyse ama beni çok özlediğini de fark ettim.Nasıl mı? →→→ Geçen 1 saat önce, misafir odasındaki mavi duvarla konuştuğunu gördüm, kapının aralığından.. Oradan geçerken iyi ki onu uyarmadım, hi hi! Asıl olayda Tae duvara ilk önce odaklandı ve sonra yanına iyice yaklaşıp, konuşmaya başladı, böyle;
-Bak, buz mavisi, çok dertliyim. Şimdi Yeon Sang In adında bir kız var tamam mı? Şimdi o...
Ve böylelikle başlayan konuşma, yaklaşık 14 dk sürdü. Evet, işsizdim ve saydım! Artık dayanamıyordum, Tae'nin yanına gittim.
-(kapıyı hızlıca açtım) Aşkım, boş ver beni düşünmeyi yaa! Olaylar beni eskisi kadar incitmiyor artık. Canım sıkılıyor.. Vlog mu çeksek?
-(yataktan hızlıca kalktı ve bana yaklaşıp, kolunu omzuma attı.) Tamam meleğim sen istersen neden olmasın? Hem ben de seni çok özledim.
....................................................♥..............................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN DİĞER ADI-♥// Amazing Boyfriend
Fanfiction"İnsanın hayatında asla silinemeyecek kişiler vardır. Bir gün birisi, ona," kimsin?" dediğimde "Hayatında bir daha asla unutamayacağın bir kişiyim." dedi. -KAPAK TASARIMI; Bale_Girl-