~30~

478 66 0
                                    


°Yarım kalmışım. Kanatlarım koparılmış. Uçamıyor ruhum.°





6 Haziran 2019

         Merhaba Jeon Şerefsiz Jungkook. Hoseok hyung'un yanına gittim. Kolay olmadı ama yakalanmadan onun yanına gittim. Ama gördüklerim.. O çok kötüydü Jeon. Yüzü yara, kolları morluk doluydu. Çok kötüydü. Onu neden dövdüler Jungkook? Ona bunu neden yaptılar? Uyandırmak için çok uğraştım. Beni görünce yine gülümsedi. Gamzelerini belli edicek şekildeydi gülümsemesi. O kadar yarasına karşı bile o kadar güzeldi ki. 'Neden?' dedim. 'Kim? Neden yaptı sana bunu?' Tam gözlerinin içinden geçip giden bir ateş gördüm. Öyle büyüktü ki, tüylerim ürperdi. 'Cehennem. Bunu bana yapan cehennem.' Korkuyorum Jungkook. Öyle korkuyorum ki, elimden gelse Hoseok hyung'u da alıp kaçardım burdan. Fazla da duramadım yanında. Yine gideceğim yanına. Ama bu sefer götürmek için. Onu ve kendimi bu cehennemden kurtarmak için. Bunu yapıcam. Yürüyemesemde yapıcam. Seokjin hyung'u arayıp, burdan gitmek istediğimi söyleyeceğim. Dayanamıyorum Jungkook. Korkuyorum. Özlüyorum da. Gerekirse tek başıma yeniden mücadele veririm. Nasıl olsa parmak uçlarımı hareket ettirebiliyorum. Gelicem Jungkook. Yarım olsamda gelicem. Ve şunu unutma. Ben ne olursa olsun,yine senim Jeon...

.
.
.
.
.
.
.
.




SON 9 BÖLÜME GİRMİŞ BULUNMAKTAYIZ. ELBET BUNDAN SONRA OKUYAN OKUYUCULARIM VOTE ATACAKTIR..


HAYALET OKUYUCU OLMA, VOTE AT!!!!

Beyaz Tekerlekli Prens°지국°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin