~7~

678 75 4
                                    


°Hasretinden intihar etti saçlarım...°

6 Mayıs 2019

      Merhaba Jeon Güzel Gülen Jungkook. Beni sinir etmediğin sürece, bu şekilde giriş yapıcam. Yani beni sinir edersen yine Jeon Şerefsiz Jungkook'a dönebilirsin. Şimdi sana anlatmak istediğim birkaç birşey var. Öncelikle şunu demeliyim ki, bugün pek iyi değilim. Kendimi biraz kötü hissediyorum. Aslına bakarsan ben her zaman kötü hissediyorum. Bilirsin bacaklarım yüzünden, iyi bir hayat geçirmiyorum. Bir de üstüne sen de benim ile dalga geçiyorsun. Zaten kötü olan durumum, senin bu davranışların yüzünden daha da kötü oluyor. Neyse, konuyu dağıtmayayım. Bu kötü hissetme durumu dışında birşey daha oldu. Seni gördüğüm parkta biri ile tanıştım. O kadar iyi bir insandı ki, hemen ısındım. Biraz tuhaf şakaları var ama, sorun değil. İsmi Seokjin. Benden büyük. Yani hyung'um. Biliyor musun Jungkook? Hep bir abim olsun istemiştim. Galiba tanrı dualarımı kabul etti. Hatta 2 gün sonra yine parkta buluşmak için sözleştik. Ona daha senden söz etmeyi düşünmüyorum. Sen bu günlüğe özelsin çünkü. Şey ben artık gidiyim. Yatmam gerek. Biliyorsun yarın okul var. Umarım proje ödevini yapmışsındır. Yoksa yine hocadan azar yiyeceksin. Görüşmek üzere. Ve şunu unutma. Güzel gülüyorsun...

.
.
.
.
.
.
.
.

Beyaz Tekerlekli Prens°지국°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin