°Uzun uzun aksın gözyaşlarım kalbime. Boğup öldürsün hüzünlerimi.°20 Mayıs 2019
Merhaba Jeon Şerefsiz Jungkook. Yarım saatim kaldı. Sadece yarım saat sonra kurtuluyorum senden. Sadece yarım saat sonra ilk adımı atıcam Jeon. Ve sen yetişmek için arkamdan koşucaksın. Ama çok geç olucak. Bu yoldan geri dönüşüm yok. Bana olan öfkeni ortadan kaldırmak için gideceğim. Seokjin hyung'un doktor arkadaşı sayesinde fizik tedaviye başlıyacağım. Yalnız bu tedavi Busan dışında. Hep gitmek istediğim bir yer. Daegu. Her zaman çok merak etmişimdir orayı. Yarım saat sonra uçak kalkacak. Şuan havalimanındayım. Geçen gün olanlardan sonra, babam ve annem benim dağılmış yüzümü görünce baya bir sorguya çektiler. Korkma ispiyonlamadım seni. Sadece geçiştirdim. Ama yinede gitmek istediğimi söyledim. İzin vermediler. Sonra doktor geldi aklıma. Tedavi bahanesi ile gitmek için. Hatırlarsan, randevuya gittiğimizde Daegu meselesini demişti doktor. Ama ben kapattırmıştım konuyu. Şimdi ise Daegu'ya gidiyorum. Orada tedavi olacağım. Sonra karşına dikilip, 'Bak' diyicem. 'Bak. Senden daha güçlüyüm artık.'Tam gözlerinin içine bakıp söyleyeceğim bunları. Ve şunu unutma Jeon. Sürünerek gittiğim yerden, yeri yara yara döneceğim...
.
.
.
.
.
.
.
.-VOTE SAYISI GÖZLERİMİ YAŞARTIYOR. BİLİN İSTEDİM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Tekerlekli Prens°지국°
FanfictionHalbuki ben senin Beyaz Tekerlekli Prens'in idim.. . . . . . !!! TAMAMLANDI !!!