°Kanadı kırık bir kalp kalmış yangının ortasında.°29 Mayıs 2019
Merhaba Jeon Şerefsiz Jungkook. İki gündür yoktum. Çünkü biraz fazla yüklenmişim kendime. Çok yorgundum. Doktor çok kızdı bana. Kendime bu kadar yüklenmemem gerektiğini söyledi. Ama bilmiyor Jungkook. Bu işin bir an önce bitmesi gerektiğini, bu işi senin için yaptığımı, seni çok özlediğimi bilmiyor. Bu iki gün içinde bir çok şey oldu. Mesela o gece odama gelen kişi yine geldi. Ama bu sefer gündüz geldi. İsminin Hoseok olduğunu ve benim ile arkadaş olmak istediğini söyledi. Ne evet diyebildim, ne hayır. Gözleri ne kadar masumum diye bağırsada, o geceden sonra - ki kliniğin psikoloji bölümünde olmasıda cabası- evet diyemedim.'Cehenneme hoşgeldin' demişti. Galiba niye öyle dediğini anladım. Çünkü burada birşey var Jungkook. İnsanın içini yiyip bitiren birşey var. İlaçlar, yalnızlık. Sadece fizik tedavi için odadan çıkmama izin veriyorlar. Bu iki gün içinde daha iyi anladım. Ben gerçekten bir cehenneme geldim. Ama yinede 'Senin için' diyorum. 'Senin için gerekirse yanarım bu cehennemde.' Ve şunu unutma. Ben ne olursa olsun, yine senim Jeon...
.
.
.
.
.
.
.
.TEK İSTEDİĞİM BÖLÜM ATLAMADAN OKUYUP, VOTE ATMANIZ..
HAYALET OKUYUCU OLMA, VOTE AT!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Tekerlekli Prens°지국°
FanficHalbuki ben senin Beyaz Tekerlekli Prens'in idim.. . . . . . !!! TAMAMLANDI !!!