~26~

478 65 2
                                    


°Acı acı düşüyor,gözyaşım parmak uçlarıma.°

1 Haziran 2019

          Merhaba Jeon Şerefsiz Jungkook. Sabah başımda dikilen Hoseok ile uyandım. Tıpkı o gece ki gibi tepeme dikilmiş dikkat ile bana bakıyordu. Onu öyle bir anda görünce çığlık atıp geri kaçtım. Tabi ne kadar geri çakabilirdim ki. Yataktan düştüm. Düşerken sırtımı biraz kötü çarptım ama sıkıntı değildi. Sana bir sır vereyim mi? Yataktan düştüğümde birşey fark ettim. Parmak uçlarımda hafif bir his oldu. Parmaklarımı hareket ettirdim Jungkook. Resmen parmaklarımı hareket ettirdim. Ama biliyorum. O his yavaşça ayaklarımdan bacaklarıma çıkıcak ve ben yürüyebilicem. Artık daha da umutluyum. O ufak hissin bana yürümem için bir yol olucağından eminim. O kadar heyecanlandım ki, Hoseok bile şaşırdı kaldı. Beni yatağa o taşıdı. Ona parmaklarımı hareket ettiğimi gösterdiğimde güldü biliyor musun? Onun gamzesi varmış. O kadar tatlıydı ki. Hala inanamıyorum. Annemlere daha haber vermedim. Biraz daha ilerledikten sonra söyleyeceğim. Şuan sana sarılmayı herşeyden çok isterdim. Yine frezya kokulu göğüs kafesine sığınmak isterdim. Minik ellerimin, ellerinin arasında kaybolmasını isterdim. Gerçek olamayacak kadar güzel hayaller bunlar benim için. Neyse ben gidiyorum. Doktor birazdan kontrole gelir. Ve şunu unutma. Ben ne olursa olsun, yine senim Jeon...

.
.
.
.
.
.
.
.


HAYALET OKUYUCU, OLMA VOTE AT!!!!

Beyaz Tekerlekli Prens°지국°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin