°Gözleri yolda frezyaların.°25 Mayıs 2019
Merhaba Jeon Şerefsiz Jungkook. Hergün yazamadığımı söylemiştim. Bilirsin tedavi şeyi. Fazlasıyla yoruluyorum. İlaçlar çok uykumu getiriyor. Bazen beynim öyle bulanık oluyor ki, nerde olduğumu şaşırıyorum. Ama katlanmak zorundayım. Senin öfkeni dindirmek için, bu zulüme katlanmak zorundayım. Birazda güzel şeylerden bahsedeyim değil mi? Frezyalar.. Toprağı kurudukça suluyorum onları. Sanki senin ile konuşurmuş gibi konuşuyorum onunla. Belki söylediklerimi hissedersin göğsünde. Daha demin Namjoon hyung ile konuştum. 5 gündür yokmuşsun okulda. Neden devamsızlık hakkını bitiriyorsun? Nerelerdesin Jeon? Yine hangi deliğe girdin de, çıkış yolunu bulamıyorsun? İyisindir umarım. Lütfen iyi ol Jungkook. Kendine dikkat et. Ahh,az kalsın unutuyordum. Hani şu geçen gece odama biri geldi dedim ya. Benim kaldığım kliniğin psikoloji bölümü varmış. Oda orada tedavi görüyormuş. Benim ile ilgilenen hemşire anlattı. Evet hemşiler ile iyi anlaşıyorum. Tek sıkıntım fazlasıyla yormaları. Beni o makineden bu makineye sokup duruyorlar. Neyse benim artık uyumam gerek. İlaçlar yine etkisini gösteriyor. Ve şunu unutma. Ben ne olursa olsun, yine senim Jeon...
.
.
.
.
.
.
.
.VOTE GELMEDİĞİ MÜDDET İÇERİSİNDE BÖLÜM ATMAYACAĞIM DEDİM. AMA BAKTIM Kİ OKUMA SAYIM ARTARKEN, ŞUAN DURMUŞ DURUMDA. BEN DE DEDİM Kİ, BARİ BÖLÜM ATAM. BELKİ OKUYUCU GELİR. YANİ DİYECEĞİM, VOTE ATIN KARDEŞİM. AZ BELLİ EDİN KENDİNİZİ. YEMEM MERAK ETMEYİN.
HAYALET OKUYUCU OLMA VOTE AT!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Tekerlekli Prens°지국°
FanficHalbuki ben senin Beyaz Tekerlekli Prens'in idim.. . . . . . !!! TAMAMLANDI !!!