~37~

528 66 0
                                    


°Kalbimde filizlenen bir sızı var. Başa çıkamıyorum.°




14 Haziran 2019

            Merhaba Jeon Jungkook. Dün Namjoon hyung beni eve bıraktığında, annem ve babam kavga ediyordu. Bu yüzden bana istersen ben de kalabilirsin bu gece dedi. Tamam diyecektim. Taa ki annemin ağzından 'Jeon' lafını duyana kadar. Durumu bir müddet kavrayamadım. Namjoon hyung'u evine gönderip, eve girdim. Annem ve babam beni fark etmemişlerdi. Babamın yüzü gözü dağılmıştı. Annemin ise ağlamaktan gözleri şişmişti. Beni fark etmeden kavgalarına devam ettiler. Neden sizin soyadınızın bizim evde geçtiniz merak ediyordum. Annem 'Ne zaman o Jeon denen adam ile beni aldatmayı bırakacaksın?' dediğinde aldım cevabımı. Bir an 'Hayır canım. Ben yalnış anlamışımdır' dedim. Ama babam 'Ben onu seviyorum' dedi. Nefes alamadım. Dediklerini hazmedemedim. Babamın annemi senin baban ile aldatıyor oluşunu bir türlü hazmedemedim. Ama anladım. Senin iki yıldır benden neden nefret ettiğini, o gün babama neden ondan nefret ettiğini söylediğini, onun sana hiç kızmayışını şimdi anladım. Babama olan kızgınlığın tamam da, ya bana olan kızgınlığın? Ya bana 2 yıldır çektirdiklerin? Benim ne suçum vardı bunda Jungkook? Babamın günahını niye bana ödettin? Niye demedin senin baban benim babam ile sevgili diye? Niye bu yükü tek başına omuzlandın? Ne yapıcam şimdi ben? Bu gerçek çok fazla bana. Bu olanları nasıl kaldırıcam ben? Nasıl başa çıkıcam? İçim çok acıyor. İçimdeki kor çok acıtıyor canımı. Nasıl söküp atıcam ben onu? Bunca zaman yaşadıklarım sebebi babamı nasıl affedicem? Senin yüzüne nasıl bakıcam ben bir daha? Düşünmekten beynim çatlıyor artık. Gidip babama hesap sormam lazım. Benim gidip babama hesap sormam lazım. O kadar insan varken, neden senin baban? Özür dilerim Jungkook. Ve şunu unutma. Ölüyorum Jeon. Cayır cayır yanarak ölüyorum...

.
.
.
.
.
.
.
.





! SON 2 BÖLÜM!

HAYALET OKUYUCU OLMA, VOTE AT!!!

Beyaz Tekerlekli Prens°지국°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin