~31~

456 63 5
                                    


°Sarsana yaralarımı.°




7 Haziran 2019

         Merhaba Jeon Şerefsiz Jungkook. Dün dediğim gibi Seokjin hyung ile konuştum. Burda kalmak istemediğimi ve bir an önce eve gitmek istediğimden bahsettim ona. Ama Hoseok hyung'u hiç söylemedim. Seokjin hyung, bu kadar ilermişken gerçekten bırakacak mısın? Dediğinde, ne yalan söyleyeyim, tereddütte kaldım. Ama gözümün önüne gelen Hoseok hyung'un görüntüsü, tereddütüme adeta tekme attı. Ne olursa olsun buradan Hoseok hyung ile gidicektim. Seokjin hyung, doktor ile görüşeceğini söyledi. Umarım herşey istediğim gibi gider. Namjoon hyung'a da anlattım herşeyi. Hoseok hyung'u, onun halini, planımı. Gelip yardım etmek istediğini söyledi. Hayır dedim. Benim yüzümden başına bela almasını istemiyorum. Hemşireler yine beni fizik tedavi için odadan çıkardıklarında, Hoseok hyung'un odasına gidip, planı anlatıcam. Umarım benim ile gelmek ister. Bu kadar şeyin arasında frezyalar ile çok ilgilenemedim. Ama tek bir tanesi dışında hiçbirini soldurmadım. Hala odamı sen yapmaya devam ediyorlar. Eğer yanına gelirsem, çizim defterimi sana vereceğim. Onun içide sen dolu. Resmen herşeyim sen Jeon. Kalbimin kırıklarının sahibiyken, şimdi kalbimin çiçeklerinin sahibisin. Hani sana demiştim ya 'Frezya'nın kokusunu içine çektiğinde, kendine aşık ederek imzalatır ölüm fermanını' diye. Ben o fermana bilmeden attığım imzayı, şimdi bilerek bir daha atıyorum. Ölüyorum Jungkook. Kokuna, ellerine, bensiz kalbine, varlığına ölüyorum Jungkook. Beni bitiriyorsun. Ve şunu unutma. Ben ne olursa olsun, yine senim Jeon...

.
.
.
.
.
.
.
.

   
  UZUN ZAMANDIR YOKTUM VE ŞİMDİ ZORDA OLSA YENİ BÖLÜM ATIYORUM.SON'A SON 8 BÖLÜM...


HAYALET OKUYUCU OLMA,VOTE AT!!!!!


Beyaz Tekerlekli Prens°지국°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin