°Acılı pamuk şeker.°4 Mayıs 2019
Merhaba Jeon Şerefsiz Jungkook. Bugün babam evi terk etti. Beni çok sevdiği hakkında birşeyler zırvaladı ve gitti. Babamdan sonra sıra annemde. O da bırakıp gidicek. Ne yapıcam ben Jungkook? Okuldaki ruhsuz halimi gördüğün halde acımadan, durdurak bilmeden niye zarar verdin bana? Bile bile niye yapıyorsun? Görme beni, duyma, sil at. Ama ne olursun yapma artık. Ayrıca bipolar olma ihtimalinden şüpheleniyorum. Bir dakikan bir dakikanı tutmuyor. Hani geçen seni gördüğüm çocuk parkı vardı ya? Tekrar gördüm seni orda. Yine aynı şekilde, aynı banka oturup, çocukları seyrediyordun. Sonra bir çocuk geldi yanına. Pamuk şeker satıyordu. Biliyor musun? Ben pamuk şekeri çok severim. Böyle yumuşacık. Tıpkı bulutlar gibi. Hoş eskiden pamuk şekerini buluttan yapıyorlar sanıyordum. Neyse. İşte bu pamuk şekerci çocuk bir tane pamuk şeker uzattı sana. Tam o sıra birşey oldu. Sen... Sen güldün Jungkook. Sen gerçekten güldün. O kadar şaşırdım ki senin öyle güldüğünü görünce. Bu kadar güzel gülüyorken...Neden Jungkook? Bu sefer sana o kadar kızamadım. Ama bu kızmayacağım anlamına gelmez. Ve şunu unutma. Güzel gülüyorsun...
.
.
.
.
.
.
.
.Okuyan sevabına bir vote atsa fena olmaz hani?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Tekerlekli Prens°지국°
Hayran KurguHalbuki ben senin Beyaz Tekerlekli Prens'in idim.. . . . . . !!! TAMAMLANDI !!!