~35~

487 62 0
                                    


°Ay bulutun arkasına gizlenince.°



12 Haziran 2019

          Merhaba Jeon Şerefsiz Jungkook. Herşey çok güzel. Hoseok hyung'u Namjoon hyung'a teslim ettim. Tabi annem yüzünden biraz zor oldu ama başardım. Abisinin herşeyi halettiğini ve Hoseok hyung'un artık özgür olduğunu söyledi. Hoseok hyung artık özgür Jungkook. 2 yıldır çektiği eziyet son buldu. Benim de sensiz geçirdiğim günler son buldu. Artık aynı şehirde nefes alıyoruz. Seni daha göremedim. Bugün okuldaymışsın. Tabi ki de Namjoon hyung söyledi. O olmasa ne yapardım? Okula artık gelmeyi düşünmüyorum. Çünkü gelemem. O kadar şeyden sonra. Ama dondurduğum kaydımı aldırmaya gelicem yarın. O zaman seni görebilirim. Lütfen yarın okulda ol Jungkook. Özlediğim kokundan mahrum etme beni. Nefesimi geri ver bana. Ver ki rahatça ölebileyim. Yüzünü bir kere görebileyim. Görebileyim ki gözlerim bilsinler sahibini. Biliyor musun? Günlüğümün son 4 sayfası kaldı. Yenisini almak şart oldu yani. Belki oraya seni değil de, bizi yazarım. Bizi.. Demesi bile bu kadar şarhoş ediyorken beni, biz olsak ne olur kim bilir? Yarın erken kalkmam lazım. Malum okula geleceğim. Bu yüzden gidip yatayım. Ve şunu unutma. Ben ne olursa olsun, yine senim Jeon...

.
.
.
.
.
.
.
.





HAYALET OKUYUCU OLMA, VOTE AT!!!


Beyaz Tekerlekli Prens°지국°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin