°Soluyor umutlarım.°30 Mayıs 2019
Merhaba Jeon Şerefsiz Jungkook. 10 gün. Tam 10 gün oldu senden kaçalı. Biraz umudum kırıldı. Sanki senden boşuna kaçmışım gibiyim. Belki de aceleci olduğumdandır. Bilmiyorum. Ama dayanmam lazım. Bu arada sonunda ortaya çıkmana sevindim. Namjoon hyung haber verdi. Bugün okula gelmişsin. Ve gelir gelmez Namjoon hyung'u sıkıştırmışsın yerimi söylemesi için. Yerimi söylemeyincede dövmüşsün. Niye değişmiyorsun? Her işini tehdit ya da kavga ile çözemeyeceğini anlamadın mı hala? Yerimi asla öğrenemeyeceğinin farkına var artık. Ben izin verene kadar bulamazsın beni. Ayaklarımın üstünde çıkıcam karşına. Bana olan öfkenin sebebi ortadan kalktığında, hesap sorucam sana. Eğer bu cehennemde kafayı yemezsem, ilk işim bunları yapmak olucak. Bu sabah frezyaları sularken, bir tanesinin solduğunu gördüm. Bu neyin habercisi olduğunu iyi biliyorum. Böyle giderse yine hasret kalıcam kokuna. Bunların tek suçlusu kokun yine yüz üstü bırakıcak beni. Kokunun ne alıp veremediği var benim ile Jungkook? Biraz uyumam gerek. Ve şunu unutma. Ben ne olursa olsun, yine senim Jeon...
.
.
.
.
.
.
.
.VOTE KARDEŞİM. SANİYE BİLE ALMIYOR BİLİYOR MUSUNUZ?
HAYALET OKUYUCU OLMA, VOTE AT!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Tekerlekli Prens°지국°
FanficHalbuki ben senin Beyaz Tekerlekli Prens'in idim.. . . . . . !!! TAMAMLANDI !!!