°Sonra bir kar tanesi düşüyor yangınımın ortasına.°16 Haziran 2019
Merhaba Sevgilim. Bu sana son sayfam. Bu yüzden hiç diyemediğim ve diyemeyeceğim adın ile giriş yapmak istedim. Olmuyor. Gözyaşlarım söndürmüyor yangınımı. Hesap sordum babama. 'Neden?' dedim. 'O kadar insan varken, neden Jungkook'un babası?'. Lise arkadaşıymışlar. O zamandan beri seviyorlarmış birbirlerini. Ama dedemler, zorla babamı annem ile evlendirmişler. Babam, benim senin ile niye bu kadar ilgilendiğimi sordu. 'Çünkü ben onu seviyorum.'dedim. '2 yıldır benim ile uğraşıyor. 2 yıldır çektirmediği eziyet kalmadı. Ama yine de seviyorum onu. Öyle seviyorum ki, onun için o cehennem gibi kliniğe katlandım.' Keşke bunları babama söylediğim gibi sana da söyleyebilsem.Ama bu saatten sonra zor Jungkook. Bu saatten sonra çok şey değişti. Artık hiç birşey eskisi gibi değil. Olmayacak . Babamı asla affetmiyeceğim. Senin yüzüne bir daha bakamayacağım. Bir daha ailem olmayacak. Dağıldım. Dört bir yana dağıldım. Üstüme basıp geçtiler. Ağladım. Kimse silmedi yaşımı. Düştüm kimse kaldırmadı. El uzattım. Tutmadı kimse. 'Kurtarın beni' dedim. Kimse duymadı. Dağıldım ben. Toplamadı kimse. Bitirdiler beni Jungkook. Hiçe saydılar. Ben 'Artığım'. Ben 'Sen niye hala buradasın?' diye sorulanım. Işte bu yüzden gidiyorum Jungkook. Sana olan aşkımı, umutlarımı, kızgınlıklarımı, kırgınlıklarımı bu günlüğe hapsedip, gidiyorum. Frezyalar ve çizim defterim yatağın yanındaki komidindeler. Onlara iyi bak. Frezyaları hergün sulama. Konuş onlarla. Belki benim ile konuşur gibi. Çok isterdim gitmeden göğüs kafesinde dinlenmeyi. Çok isterdim dudaklarından kana kana içmeyi. Çok isterdim küçük ellerimin, saçlarındaki dansını izlemeyi. Yarım gidicem bu dünyadan belki ama dört bir yanım sen gidicem. Kokun üstümde gidicem. Ağlama olur mu? Benim için dökme güzel incilerini. Beni affet demeye yüzüm yok. Affetmede zaten. Hoseok hyung'u yalnız bırakmayın olur mu? Ona bütün Busan'ı gezdir. Artık vakit geldi. Gidiyorum. Günlüğümü de koyacağım frezyaların yanına. Belki okumak istersin. Herşey için özür dilerim sevgilim. Ve şunu unutma. Beyaz Tekerlekli Prens'in seni çok seviyor...
.
.
.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Tekerlekli Prens°지국°
FanficHalbuki ben senin Beyaz Tekerlekli Prens'in idim.. . . . . . !!! TAMAMLANDI !!!