Yine babama karşı geldiğim için babamdan dayak yiyip uçurum kenarına geldiğim bir andaydım . Ben ... Ben Ela ... Ela karayiğit . 20 yaşındayım . Hayatımda hiç kimseden hatta öylesine baba dediğim adamdan bile bir kere olsun sevgi görmedim ... Annemi zaten hiç saymıyorum o ben doğduktan hemen sonra ölmüştü . Her neyse şuan uçurumun kenarındayım napsam diyorum kendi kendime ... Bırakıversem mi kendimi aşağıya ? Evet kararımı vermiştim . GİDECEKTİM !! Tam bir ayağımı aşağıya uzatmışken bi kol tutup beni kendine bastırdı. Hemen arakama döndüm . Karşımda (zorla) evleneceğim adam vardı .
" Demir napıyorsun ? "
" Ela uzatma hadi ha bugün benim olmuşsun ha 3 gün sonra ne farkeder ? "
" Ben senin olmayacağım hemen bırak beni !!!"
" Eeee yeter lan gel buraya !!! "
" Bıraaak !!! "
" Elaaaaa !!! "
Gitmişti , Demir benim her geldiğimde huzur bulduğum yerde ölüp gitmişti . Ben en sevdiğim , en huzur bulduğum yerde hayatımda işleyebileceğim en büyük suçu işlemiştim . Aslında aklıma aşağıya inip nabzını kontrol etmek geldi . Ama buradan düşüp yaşaması mucize gibi bir şeydi ve ben bu mucizenin gerçekleşmemesini umuyordum . Hemen koşa koşa eve gittim ve eşyalarımı toplamaya başladım , biraz birikmiş param vardı . Onları ve babamın özel davetlerde Karayiğit ' lerin yanına yakışır bir şekilde durmam için aldığı takılarımı yanıma aldım ve korumalar öğle molasında olduğu için kolaylıkla evden kaçmayı başardım . Hemen otogara gittim . İstanbul otobüsüne bindim ve yeni hayatıma ilk adımımı atmış olmakla birlikte , ne yapacağımı düşünmeye başladım . Bütün yol boyunca bunu düşündükten sonra nihayet İstanbul ' a vardım ve otobüsten indim . Ne yapacağıma otobüsteyken karar vermiştim . Telefonumu çıkardım ve en son 3 yaşımda görmüş olduğum , anneannemden zar zor telefonunu aldığım teyzemi aradım .
" Alo kimsiniz ? "
" Teyze benim Ela . "
" Ela gerçekten sen misin ? "
" Evet teyzeciğim benim . "
" Ela , Ela seni tahmin edebileceğinden çok daha fazla özledim birtanem ama sen beni önemli bir şey olmadığı sürece aramazsın . Noldu ne geldi başına yalvarırım anlat . "
" Teyze ben şey ... "
" Elacığım , bebeğim sen ney tatlım ? "
" Teyze ben otogardayım . "
" N-ne nasıl yani hangi otogardasın ? "
" Buradaki otogarda . "
" Sen İstanbulda mısın ? "
" Evet teyze . "
" Hemen seni almaya geliyorum bebeğim . "
" Tamam teyzeciğim . "*****
Ela ' dan
Teyzem gelip beni otogardan almıştı . Ona tüm olan biteni anlatmıştım . Şu an onun 3 katlı villasında bana ayrılan odada oturmuş , denizi seyrediyordum . Teyzemin maddi durumu çok iyiydi hatta çok fazla iyiydi , ama buraya öyle " kendime zengin koca buldum , torpilliyim ben " lerle gelmemişti teyzem . Tırnaklarıyla kazıyarak gelmişti . Türkiye ' nin en iyi 3. beyin cerrahisiydi . Teyzem yaklaşık 5 buçuk yaşımdan beri idolümdü , ki hala öyle ...Tam yatmaya hazırlanıyordum ki telefonuma gelen mesajla irkildim .
" BİLİNMEYEN NUMARA
Abime yaptığının bedelini canınla ödeyeceksin !!! "-1. BÖLÜM SONU-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUMDAN GELEN BAŞARI
Mystery / Thriller" Büyük üzüntülerle uçurumun kenarında başlayıp , en büyük mutlulukla başladığı yerde biten bir başarı hikayesi ...