Ela'dan
Duyduğum şeyle olduğum yerde donakalmıştım . Başım dönüyor , midem bulanıyordu . Aynı zamanda dıştan baya bir kötü görünüyor olmalıyım ki Miraç benim için endişelenmeye başlamıştı ."Ela iyi misin ?"
"Ben ... Ben şey ... Ben iyi değilim ."
"Tamam işte birlikte babanların yanına gidelim , yakınlarını görünce sakinleşirsin ."
"Miraç , hayır ."
"Ama Ela ..."
"Beni buradan götürür müsün ?"
"Tamam ama bir şartla !"
"Neymiş o şart ?"
"Ben seni buradan götürdüğümde bana her şeyi anlatacaksın ."
"Tamam , peki ... Yeter ki beni buradan götür ."
"Tamam , gel benimle ."Miraçla restorantın otogarında elele yürüyorduk . Miraç Ece'yi arayıp eşyalarımı getirmesini söylemişti . Miraç'ın arabasının yanına gittiğimizde Ece'yi görmemle birlikte ağlayarak ona sarılmam bir oldu . Sulugöz olmaktan nefret ediyorum .
"Ece ben bugün sana söylediklerim için çok üzgünüm ."
"Birtanem sen bunun için mi ağlıyosun ?"
"Hayır , içimden bunları söylemek geldi ."(O sırada Miraç araya girer .)
"Ece ben bu sulugözün derdini öğreneyim , sonra sana zaten anlatacağım ."
"Tamam Miraç bey , (Ela'ya döner) Sende ağlama artık kuzum lütfen yaaa "
"Tamam ağlamam , görüşürüz ."
"Görüşürüz ."******
Ela'dan
Miraç'la 2 buçuk saattir konuşmadan yolculuk yapıyorduk ve benim inanılmaz şekilde canım sıkılmıştı ."Offff Miraç ben çok sıkıldım artık ."
"E anlat o zaman ."
"Neyi ?"
"Derdinin ne olduğunu ."
"Sen önce nereye gittiğimizi söyle ."
"İlk önce ben sordum ."
"Olabilir , ilk soru sendense ilk cevap da senden olacak ."
"Hayır , senden "
"Senden"
"Banane ya , senden "Biz böyle konuşurken bize doğru gelen kamyonu görür görmez çığlığı bastım .
"Miraç , Miraç dikkat et !!!!"
Son hatırladığım şey Miraç'ın "Elaaa" diye bağırarak direksiyonu kırdığıydı .
- 8 . BÖLÜM SONU -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUMDAN GELEN BAŞARI
Mistério / Suspense" Büyük üzüntülerle uçurumun kenarında başlayıp , en büyük mutlulukla başladığı yerde biten bir başarı hikayesi ...