***4 GÜN SONRA***
Ela'dan
1 hafta olmuştu , bugün tam 1 hafta olmuştu . 20 yıl boyunca dışarı çıkmam bile yasak olan yerden ayrılalı bu gün tam 1 hafta olmuştu . 2 gün öncesine kadar Yağız ' ın beni bulması sonucu İstanbul'u terk edip İzmir'e gelmiş ve yine (diğeri kadar olmasada) büyük bir restorantta garson olarak çalışmaya başlamıştım . Hayatım şuana kadar otelde iyi gidiyordu . Ama bugün otelde kalmak yerine bir eve çıkmaya karar verdim . Hemen kalkıp kiralık ev ilanlarına baktım . 500 liraya kiralık bir ev tuttum . Zaten restoranttan 700 alacaktım . Biraz mesaiye kalsam veya 2. bir iş bulsam elektrik , su , doğalgaz gibi şeyleri tamamlayabilirdim belki . Bunları nasıl yapcağımı , bundan sonra hayatımın nasıl olacağını bilmiyorum ama bir şeyi çok iyi biliyorum , benim sonum öyle ya da böyle mutlu bitecek . Ev işini hallettikten sonra otele geri döndüm . Eşyalarımı toparladım . Ev zaten küçüktü . Bu yüzden fazla da bir şeye gerek yoktu , zaten ev sahibi benim durumumu anlayınca evdeki eşyaları kiraya 200 TL zam şartıyla evde bırakmayı kabul etmişti yaniiiii buzdolabıydı osuydu buyuydu gibi şeylere uğraşmama gerek kalmamıştı . Şimdi geriye sadece eğitim hayatımı tamamlamak kalmıştı . Bu sene o üniversite sınavına girecektim . Durumum biraz daha düzelsin , kendime derslerim için kitap da alacağım . Ben bunları düşünürken İstanbul'dan İzmir'e geldiğim zaman zar zor ayarladığım ve bugün aldığım ani bir ev tutma kararı sayesinde bırakmak zorunda kalacağım otel odamın kapısı çalındı . Kapıyı açtığımda karşıma hayatımda hiç görmediğim bir çocuk çıktı . Çocuk uzun boylu , siyah saçlı , simsiyah gözlü yakışıklı bir çocuktu ama bir o kadar da terbiyesizdi ."Aaaaaa merhaba baldız . Elif sen çok çirkinsin bu niye bu kadar güzel ?"
(Tam o sırada adının Elif olduğunu tahmin ettiğim kız konuşmaya başladı .)
"Miraaçç baldızın o değil yan odaya gideceksin .
"Abi niye bu oda değil yaaaaa baldızımla millete hava atacaktım onun abisi olacak koruyup kollayacaktım . Senin kardeşin bu kızmış gibi davransak olur mu ? Senin kardeşin senin küçük boyutun olduğuna göre senden daha çirkin olabilir çünkü ."
"Miraç yan odaya . (Bana dönerek) Hanımefendi siz de kusura bakmayın , kafası güzel biraz . "
"(Kafamı kıza çevirdim) Önemli değil ama bir daha olmasın ."
Deyip kapıyı kapattım . Bu İzmirlilerin hepsi çok komik , eğlenceli , deli dolu , şen şatrak insanlar . Odama girdim ve saate bakınca artık yatmam gerektiğini anladım .******
Ela'dan
Sabah kalktım ve hemen hazırlanıp işe gittim . Amaaa bugün restorantın bir gündemi vardı . "Yeni müdür" hepimizi (yani çalışanları) topladılar ve "eski" müdürümüz konuşmaya başladı ."Evet arkadaşlar 5 yıl sonunda artık yollarımız ayrılıyor ama korkmayın buraya benim küçük versiyonum sahip çıkacak artık , yadırgamayacaksınız yani . Miraç , gel oğlum" demesiyle birlikte içeriye dün kapımı çalan çocuğun girdiğini görmemle şok oldum !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUMDAN GELEN BAŞARI
Mystery / Thriller" Büyük üzüntülerle uçurumun kenarında başlayıp , en büyük mutlulukla başladığı yerde biten bir başarı hikayesi ...