********
Ela ' dan
Sabah gözlerimi açtığımda babamın ve teyzemin bağrışlarını duydum . Önce rüyada olduğumu sandım ama sonra rüyada olmadığımı anlayınca yatağımdan kalkıp onları dinlemeye başladım ."Bak Hacer hadi beni geçtim Fatih Karaman ' ı , Karaman ailesinin ağasınıda mı çiğneyecen ha ?"
"Kendal bey sakin olun ve daha fazla olay çıkarmadan kızınızıda alıp gidin evimden !!!"Ela ' dan
Duyduğum şey karşısında ne zamandır "biz inmeyeceğiz" diye adeta haykıran gözyaşlarım artık bu mücdeleyi kaybedip gözlerimden süzülmeye başlamıştı . Hemen kendimi topladım ve odamın kapısını kilitleyip tüm eşyalarımı bavuluma doldurdum . Hazırlandım ve elimde bavulumla odadan çıktım . Nasıl kaçacağımı düşünürken birden aklıma tuvaletin camının ormana açıldığı geldi . Hemen tuvalete gittim . Tam kapıyı kilitleyip camı açmaya hazırlanıyordum ki birdenbire babamın sesini duydum ."Ela hemen aç kapıyı ben kırmak zorunda kalırsam çok kötü olur ha !!!"
Babamın sesi çok sert çıkmıştı ama geriye dönmeyecektim . Ben o gereksizin (babamın) evinden "artık yeni bir hayata başlayacağım" diyerek çıkmıştım . Artık geri dönüşüm yoktu benim . Ya ömür boyu esirlik , ya ömür boyu özgürlük ... Hemen camı açtım ve bavulumla birlikte atladım . Atladığımda canım çok acımıştı ama olsun . Hemen ayağa kalktım , bavulumu aldım ve var gücümle koşmaya başladım . Ama birine çarptım ve düştüm . Yavaş yavaş kafamı kaldırırken içimden "Allah ' ım yalvarırım babam veya korumalarından biri olmasın" diye dua ediyordum . Ama kafamı kaldırdığımda babam veya korumalarının aksine karşımda elindeki silahı bana doğrultmuş ve sırıtarak bana bakan bir adet Yağız görmemle içimi büyük bir korku kaplamıştı .
"Buraya kadar küçük hanım , benimle geliyorsunuz ."
"Hayır gelmiyorum ."
"Ela yorma beni , güzellikle söyledim gel kimsenin canı yanmasın ."
"(Ela kararlı bir surat ifadesiyle Yağız ' a bakar.)"
"Evet zor kullanmak lazımmış ."Dedi ve beni kendine çekip boşluğuma silahını dayadı .
"Eğer tek bi kelime eder veya bağırırsan sıkarım . "
"Senin gibi bir gerizekalının benim gibi zeki bir kızın sözcüklerini anlamasını beklemiyorum zaten bu yüzden susacağım ."
"Mimarlık üniversitesini üçüncülükle bitirdim. Kimin daha zeki olduğunu tartışmayalım istersen ."
"..."
"Noldu bi sustun ?"
"Seninle muhatap olmamaya karar verdim ."
"Öyle olsun ."
"Öyle olacak zaten ."- 3. BÖLÜM SONU -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUMDAN GELEN BAŞARI
Mistério / Suspense" Büyük üzüntülerle uçurumun kenarında başlayıp , en büyük mutlulukla başladığı yerde biten bir başarı hikayesi ...