4 .BÖLÜM : Kurtuluş

38 6 0
                                    

Ela'dan
Yağız beni saçma sapan bir kulübeye getirip zorla kilitlemişti . 2 buçuk saattir buradan kaçmanın bir yolunu arıyordum ama yoktu . Yağız bey her şeyi düşünmüştü .

"Ela Karayiğit boşuna uğraşma çıkışın yok ."
"Çıkış aramayı bırakalı yaklaşık 1 saat oldu . Şuan tuvalet arayışı içerisindeyim ."
"Bulursan bana da söyle ."
"Ha ha ha çok güldüm ."
"Bende ..."
"Yağız ben gerçekten çok sıkıştım ."
"Eeee ne yapabilirim ?"
"Beni buradan çıkarıp tuvalete götürebilirsin mesela ."
"Çıkartayım da kaç değil mi ?"
"Tuvalete buradan kurtulmama yardımcı olacak bir şey koyduysan bu benim değil senin suçun ."
"Hayır koymadım , bu yüzden seni rahatlıkla tuvalete götüreceğim ."

Dedikten sonra kapının kilit yerinden bir ses geldi ve Yağız'ın tipsiz suratını gördüm . Aslında o kadar tipsiz değil hatta yakışıklı bile diyebilirim Yağız için, her neyse .

"Bana bakmayı bırakıp şu tuvalete girecek misin artık ?"
"Hı?"
"Tuvalete diyorum ."
"Heee evet gireceğim ."
"Gir o zaman davetiye mi bekliyorsun ?"

Tuvalete girdim ve kapıyı kilitledim . Hemen beni buradan çıkaracak bir şey aramaya başladım ve nihayet buldum . Duvardaki aynayı alıp ceketime sardım , yere koydum ve ayağımla bastırmaya başlayarak aynayı parçalara ayırdım . Aynanın bir parçasını elime aldım ve kapıyı açtım . Yağız beni böyle elimde kocaman cam parçasıyla görünce silah çekti tabii .

"Silahlı birisini bir cam parçasıyla haklayamazsın ."
"Çekil önümden Yağız ."
"Şu camı bırak !!!"

Ela'dan
Eğer şimdi bu camı bırakıp teslim olursam bir daha asla kendimde bu cesareti göremeyeceğimi biliyordum . Bu yüzden vazgeçmeyecektim . İsterse öldürsün umurumda değil . Eğer özgürlüğüm yoksa yaşamamın zaten bir anlamı yok benim için ... Ani bir hamleyle önce elimdeki camı Yağız'ın yüzüne savurdum , kasığına bir tekme attım ve yaşadığı acı sayesinde düşürmüş olduğu silahını elime alıp ensesine indirdim veeee Yağız'ı an itibariyle etkisiz hale getirmiş olmakla birlikte bana öğrettiği dövüş hareketleri için kuzenim Fatih'e teşekkürler gönderdim . Yağız'ın üstünden telefonumu ve kulübenin anahtarını aldıktan sonra Yağız'ın beni kaçırırken almayı ihmal etmediği bavulumu aldım , içindeki para ve takılarımın onun içinde olduğuna emin olunca da komidinin üstünden Yağız'ın arabasının anhtarını aldım ve dışarıya çıktım . Eee peki şimdi ne yapcaktım ?

                    
                     - 4 . BÖLÜM SONU -  

UÇURUMDAN GELEN BAŞARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin