9 . BÖLÜM : Dağ Evi ve Dert Ortaklığı

27 6 5
                                    

Miraç'tan
Ela'yla şakalaşırken önümden gelen kamyonu fark edemediğim ve onu tehlikeye attığım için yaklaşık 2 buçuk saattir onun uyanmasını beklerken kendimi suçlayıp duruyordum . Bunları düşünürken o kazadan sonra alnı yaralanarak kurtulan ve sonrasında kucaklayıp dağ evine getirdiğim Ela'nın omzumda kıpırdanmaya başlaması sonucu irkildim.

"N-noldu bana ?"
"Kaza yaptığımızı hatırlıyor musun ?"
"Evet , hatırlıyorum."
"Tamam , bak o kazadan sonra seni aldım ve buraya getirdim , alnındaki küçük yara dışında şuan iyi olmakla birlikte yaklaşık 2 buçuk saattir omzumu işgal ediyorsun baş belası. "
"Almasaydın o zaman ben mi dedim sana  beni omzunda uyut diye. "
"Ben şuan hiç kadın tribi çekebilecek bir durumda değilim Ela. "
"Ben de şuan trip yapabilecek durumda değilim zaten , uyumak istiyorum. "
"Tamam uyu ama üstümde olmasın. "
"Tamam "
"İyi uykular güzelim. "

Ela'yı güzelce koltuğa yatırdım. Serin bir duşa ihtiyacım olduğunu düşündüğümiçin hemen duş alıp rahatladım ve aşağıya inip bişeyler hazırlamaya başladım. Ama o sırada Ela uyandı ve o da bana yardım etmeye başladı. Birlikte masayı hazırladık ve hiç konuşmadan didişmeden yemeğimizi yedik.

Ela'dan
Miraç'la yemeğimizi yemiş , sofrayı toplamıştık ve şuanda boş boş oturuyorduk. Ay pardon ben oturuyordum Miraçta öküzün trene baktığı gibi bana bakıyordu.

"Ne ? Ya niye öyle bakıyorsun ?"
"Anlat. "
"Offfff Miraç"
"Bana bak ararım babamı anlatırım böyle böyle akrabasıyla babası gelsin Ela'yı alsın derim görürsün gününü. "
"Tamam , tamam yapma anlatacağım. "
"Hadi anlat "

Miraç'a bi çırpıda bu zamana kadar yaşadığım hayatı , babamın beni ortağıyla işleri birleştirmek için zorla evlendirmeye kalkmasını , benim o adamı öldürmemi , teyzemin beni sırtımdan vuruşunu , babamdan kaçarken Yağız'a yakalanmamı kısacası Demir'i öldürdükten sonra yaşadığım her şeyi anlattım.

"Peki babanın evinden aldığın takılara noldu ?"
"Onları saklıyorum , bana lazım olacaklarına eminim. "
"Anladım. "
"Miraç , bunlar aramızda kalsa olur mu ?"
"Tabii ki de dert ortağım. "
"Dert ortağım ???"
"Artık seninle dert ortağıyız Ela ..."

                   - 9 . BÖLÜM SONU -

UÇURUMDAN GELEN BAŞARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin