5 . BÖLÜM : Tam Anlamıyla Yeni Bir Hayat

26 7 0
                                    

                                ******
Ela'dan
Şuan kulübeden kaçıp zar zor geldiğim ve geceliğine tamı tamına 300 TL verdiğim otelde oturuyorum . "Kulübeden çıktıktan sonra onunla buradan uzaklaşırım." düşüncesiyle aldığım Yağız'ın arabasının anahtarı komidinin üzerinde duruyordu ama buraya onunla gelmemiştim . Çünkü sonradan Yağız'ın arabasını ve onunla birlikte beni de eliyle koymuş gibi bulabileceği geldi aklıma . Ama anahtarını alırsam , (ki aldım) arabasının anahtarı olmadan hiç bir yere gidemezdi dolayısıyla beni bulması zorlaşır ve bu bana zaman kazandırırdı . Saat çok geç olmuştu ama ben hala şu son 2 gündür yaşadıklarımı düşünüyordum . Babamın işleri birleştirmek için beni zorla benden 15 yaş büyük bir adamla evlendirmeye kalkmasını , benim onu öldürmemi , evden kaçmamı , teyzeme sığınmamı , Yağız'ın Demir'i takip ederek bizi görmüş ve şuan benden intikam almak istiyor olamasını , ve en çok canımı yakanı teyzemin beni yarı yolda bırakışını , Yağız tarafından kaçırıldığımı , en önemlisi şimdi ne yapacağımı düşünüyordum . Yaklaşık 1 buçuk saat boyunca bunları düşündükten sonra yorgun düşmüş olmalıyım ki uyuyakaldım .

                                ******
Ela'dan
Sabah uyandığımda hemen duşa girdim . Duştan çıktıktan sonra önce üstümü giyindim ve sonra saçlarımı hallettim . Hemen dışarıya çıktım . Dün akşam bir sürü iş ilanı bulmuştum . Şimdi başvuruya gidecektim . Önce çalışıp birikim yapacak , sonra hayatımı düzene sokacak ve eğitimime devam edecektim .

                                ******
Yağız'dan
Dün ayıldığımda Ela salağı ortada yoktu ama hakkını yemeyeyim gerçekten çok güzel dövüşüyor . Neyse kulübede her yerde aradığım araba anahtarımı aramaktan vazgeçmiş ve Ela'nın aldığına kanaat getirmiştim . Muhtemelen zaman kazanmak için yapmış ve amacına da ulaşmıştı . Her türlü iddiasına girerim okusaydı muhteşem bir mesleği olurdu .

                               ******
Ela'dan
Büyük uğraşlar sonucunda nihayet iş bulmuş , büyük bir restorantta küçük bir garson olarak işe başlamıştım . Yavaş yavaş hayatımın düzene girmesi istemekle beraber çok mutluyum .

UÇURUMDAN GELEN BAŞARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin