Miraç'tan
Ela'ya nihayet okul konusunu açabilmiş ve onu ikna etmesi için de Ece'yi görevlendirebilmiştim . Ama ... Ama bi yandan da Ela'nın ne yaparsak ne yapalım bunu kabul etmeyeceğini biliyor ve korkuyordum . Bunları düşünürken onun oğlu olmadığımı bana söylemediği ve bana bi yalanı yaşattığı için kavga etmiş olduğum babam olmayan babamın aramasıyla irkildim . (Telefonu açar)"(Kızgın bir ses tonuyla) Ne var niye aradın ? "
"Oğlum eve gel biraz konuşalım hadi"
"Evet geleceğim ama seninle konuşmak için değil eşyalarımı almak için..."
"Miraç oğlum lütfen "
"Bana oğlum deme (bağırarak söyler)"Miraç'tan
Resmen kükreyerek telefonu yüzüne kapattım . Oflayarak masamdan kalktım ve otoparka gittim .***
Miraç'tan
Restoranttan ayrıldıktan sonra eve gidip eşyalarımı almış ve kendi ayrı evime gelmiştim . Biraz oturduktan sonra yapacak bi şey bulamadığımdan olsa gerek hemen soğuk bir duş aldım . Moralim hiç yerinde olmadığı ve çok yorgun olduğum içinde kıyafetimi giymek yerine bornozumla oturmayı tercih ettim . Tam kendimi koltuğa atmıştım ki kapı çaldı . Her ne kadar kalkmak istemesem de kapıdaki üsteleyince mecbur kalkıp kapıyı açtım ve hemen açtığıma lanetler saydırdım çünkü karşımda Ela'yı kıskanma olayını fazla abarttığı için ayrıldığım (eski) sevgilim Elif vardı ."(Sorgular bi bakış takınarak) Noldu niye geldin ?"
"(Sinsi bir gülüşle) Seni özledim ."
"Elif biz ayrıldık bu bir , sen beni nasıl buldun bu iki ?"
"Miraçcığım ben senin ciğerini biliyorum . Sen ya babanın yanında ya restorantta ya da burada olursun her zaman ..."
"Elif bak şuan seninle hiç bir şekilde uğraşamam git buradan (sonlara doğru bağırır)"
"Gerginsin sen . Ama korkma seni nasıl gevşeteceğini iyi bilen bir sevgilin var .(elini Miraç'ın bornozuna sokar ve aşağıya doğru kaydırmaya başlar)"(Miraç yaptığı davranış karşısında şaşırmamıştı en nihayetinde Elif Miraç'a 12 yaşından beri aşıktı ve onu kaybetmemek için her şeyi yapabilirdi . Yapıyordu da ...)
"(Miraç sinirlenerek) Elif lütfen kendini daha fazla küçük düşürmeden git buradan ."
"(Elif gözleri dolu dolu bi şekilde) Ama Miraç..."
"Bak Elif yeter , evet sen üzülme diye seninle sevgili olmam yanlıştı ama ayrıldık bitti artık yeter !!!"
"(Ağlayarak) Hiç bir yere gitmiyorum . Sen beni seviyordun , seviyordun sen beni , o kız her şeyi mahfetti . O o****u aldı seni benden !!!"
"Sen benim kardeşime o****u diyemezsin !!!"Miraç'tan
Kardeşim olduğundan olsa gerek ona hakaret edilmesini hem de bu kadar ağır bir hakareti kaldıramamış ve Elif'i kolumdan tutup dışarı attım . Kapıyı da üstüne kapattım .*** (SABAH)
Miraç'tan
Sabah kalktım ve alarmımı kurmayı unuttuğumu dolayısıyla restoranta fazlasıyla geç kaldığımı fark ettim . Kalktım ve alel acele hazırlanıp restoranta gittim . Kapıdan içeriye girmiştim ki Ela'yla karşılaştım ."(Meraklı bi ses tonuyla) Ela bi baksana ."
"Tabii noldu ?"
"Düşündün mü okul mevzusunu ?"
"Sen buldun mu kardeşimi ?"
"Ela sinirlendirme beni !!!"
"Offfff tamam düşündüm ."
"Peki kararın ?"
"Kabul ediyorum , okula başlayacağım ."- 18 . BÖLÜM SONU -
Yazar'dan
Evetttttttt canlarım sevgili minnak okuyucularım ve hayalet okuyucularım bir bölümün daha sonuna geldik . Hepinizi çok seviyor ve iyi okumalar diliyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUMDAN GELEN BAŞARI
Misteri / Thriller" Büyük üzüntülerle uçurumun kenarında başlayıp , en büyük mutlulukla başladığı yerde biten bir başarı hikayesi ...