13 . BÖLÜM : Geçmiş

24 5 0
                                    

Ela'dan
Gördüğüm o kabustan sonra işe gelmek beni her ne kadar zorlasada işe gelmiştim . Biraz çalıştıktan ve Ece'ye gün raporu verdikten sonra öğle molasına çıktım . Tam yemeğimi yemiş işimin başına geçecektim ki Miraç koşa koşa yanıma geldi .

"Ela konuşabilir miyiz biraz ?"
"Tabii , tabii konuşalımda bu haliniz ne Miraç bey ?"
"Beyine başlatma şimdi , babalarımızın geçmişine yolculuk yapmamız lazım ."
"Babalarımızın , geçmişine , yolculuk ??? Miraç senin ateşin mi var ?"
"Ela ben ciddiyim ."
"N-nasıl yani ? Babamla Emin beyin bir geçmişi olduğunu mu düşünüyorsun ??"
"(Miraç Ela'nın yanaklarını mıncıklarken konuşur) Oy bu kimin zeka küpü buuuuuu "
"Miraç !!!"
"Tamam ya neyse konumuza dönelim ."
"Bence önce oturalım , sonra yerime bakacak bir kişi bulalım ve daha sonra konumuza dönelim ."
"Tamam , okey . Pişt Ece şu arkadaşın yerine baksana . "
"Tövbe yarabbim yaaaa ."
"Eeee konu ???"
"Valla olabilir bilmiyorum ."

    FLASHBACK ( 20 YIL ÖNCE )

Ela'nın Annesi Hayriye Sağlam Karayiğit'ten
Bugün Kendal'ın beni Emin'in karısıyla aldattığını ögrendim . İçimdeki duygu canımı o kadar yakıyor ki ... Ben sevdiğim , aşık olduğum adamı bırakmış ve o iğrenç herifle evlenmiştim ama o beni sevdiğim adamın karısıyla aldatmıştı . Ve ... Ve sevdiğim adamın , Emin'imin karısı benim kocamdan hamileydi . Emin'e bunu söylemeyi çok düşündüm ama eğer Emin'e bunu söylersem karısı Alev'i öldürürdü . Yanlış anlaşılmasın ha Alev umurumda değil , sadece o doğmamış sebi için susacağım sadece onun için ... Sonra Emin'e söyleyeceğim . Sadece o sebi bi doğsun , gelsin dünyaya , açsın gözlerini ... Ben de anayım hem de bir tane değil iki tane masum taşıyorum içimde ... Başka bir masuma nasıl kıyayım .

          Her şey böyle başladı ...

Alev ve Hayriye'yi aynı gün , aynı sabah doğum sancısı tuttu . Alev nuryüzlü bir erkek çocuğu verdi Emin'in kucağına , Hayriye de nurtopu gibi bir kız çocuğu verdi kocasına , verdi vermesine ama Mahir'in , ölen bebeğinin peşine düşmüştü Kendal , Ela'yı hiç gözü görür mü ? Ama bilmiyordu ki o gün bir değil 2 oğul sahibi olduğunu , birinin öldüğünü diğerinin ise can düşmanı Emin'in kucağında olduğunu ... O gün bir yemin etmişti Kendal , oğlunun ölümünden sorumlu tuttuğu kızına bu hayatta huzur vermeyecekti . Doğumdan kısa bir süre sonra iltihap kaparak vefat etti Hayriye ... Ve Ela artık babasının gözünde hem karısının hem oğlunun katiliydi . Kendal düşünüyordu ve hiç değilse bir evlat sahibi olduğuna şükretmek yerine , o doğum olmasaydı karısının ölmeyeceği , Ela doğmasaydı oğlunun  yaşayacağı sonucuna varıp değer vermesi gerekirken Ela'ya daha çok kinleniyordu . Bu sırada Alev önce "Miraç senin değil Kendal'ın oğlu" demişti Emin'e sonrada asmıştı kendini ... Emin başlarda Miraç'ı Kendal'a vermek istedi ama sonra kopamadı ondan ... Oğlunu , Miraç'ı aldı ve İzmir'e yerleşti , gözü gibi baktı Miraç'a Emin ... 20 yıl sonra gerçeklerin yüzüne tokat gibi çarpacağını bilmiyordu ...

           - 13 . BÖLÜM SONU -

UÇURUMDAN GELEN BAŞARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin