21 . BÖLÜM : Ela vs Elif !!!

11 3 0
                                    

Ela'dan
Elif'i görünce resmen gözüm dönmüştü . Kafamda iki şık vardı ;
A-)Rahat bırak !
B-)Hücum !!!
Evet cevap veriyorum "B-)Hücum !!!" eminim son kararım .

"Elifff !!!" diye avazım çıktığı kadar bağırdığımda "Noluyor ya ? Ne bağırıyorsun ciyak ciyak ?" diye bağırarak bana döndü . Elif'i o halde görünce resmen şok oldum . Kolları , bacakları , yüzü , gözü her yeri mosmordu .

"E-elif noldu sana ?"
"Miraç yaptı ."
"Yerinde olsam doğruyu söylerdim . "
"Öyle mi ?"
"Öyle ."
"Bende yerinde olsam Miraç'tan uzak dururdum ."
"Sen ne demeye çalışıyorsun , açık konuşsana ."
"Ne demeye çalışıyorum ? Ne demeye çalışıyorum biliyor musun ? Sen hayatımıza girene kadar her şey çok güzeldi . Peki , sen hayatımıza girdikten sonra neler oldu biliyor musun ? Miraç önce benden ayrıldı , sonra da beni bu hale getirdi . "
"Birincisi Miraç'la benim aramda arkadaşlık dışında hiç bir şey yok . Bunu o küçük beynine sok yoksa ben sokarım . İkincisi Miraç'ın böyle bir şey yapmayacağını bilmekle birlikte senin yalan söylediğini de biliyorum ve bunu ortaya çıkartacağım . Emin ol benim adım Elaysa bu yaptığının bedelini çok kötü ödeyeceksin . "
"Göreceğiz Elacım göreceğiz ."

Elif'i orada bırakıp karakola girdim . Oradaki memurlara yaklaşık 1 saat boyunca dil döktükten ve Emin beyinde ısrarlarından sonra nihayet Miraç'ı görmek için izin alabilmiştik . Miraç'ı o parmaklıkların ardında görünce gözlerim dolmadı desem yalan olur . O kadar güçsüz ve halsiz görünüyordu ki ... Emin beye hiç firsat vermeden hemen Miraç'ın yanına gittim .

"Miraç , Miraç iyi misin ?"
"İyiyim , iyiyim korkma ..."
"Miraç Elif'in elinde bir kanıt veya başka bir şey yok değil mi ? Çıkacaksın buradan ?"
"..."
"Miraç konuşsana !!!"
"Ela sakin ol . Ondan daha önemli bir konumuz var . Ben sana bir şey söyleyeceğim ."
"Tamam , tamam sakinim hadi söyle ."
"Babam olmayan babam sen dışarı çıkar mısın ?"
(Emin gider .)
"Miraç ne oldu ne söyleyeceksin ?"
"Kardeşini buldum ..."
"Bak tekrar söylüyorum bu benimle şakalaşabileceğin bir konu değil !!!"
"Hayır , gerçekten buldum ."
"Kimmiş , nerede şuan ? Miraç konuşsana !!!"
"Karşında duruyor şuan ..."
"N-ne ama bu nasıl ?"

            - 21 . BÖLÜM SONU -

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UÇURUMDAN GELEN BAŞARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin