Ela'dan
Ece'nin uzun uğraşları sonucunda Miraç'ın okul teklifini kabul etmiştim . Ama bir sıkıntı vardı , Miraç yaklaşık 2 dakikadır öküzün trene baktığı gibi bana bakıyordu ."Miraç , (elini yüzünün önünde sallayarak) Miraaaç kendine gel . Dünyadan Miraç'a duyuyor musun ?"
"(Miraç sanki aydınlanmış gibi kendine gelir ) Hı ??"
"(Ela bıkmış bir ifadeyle) Ya la havle sen niye bu kadar şaşırdın ?"
"Bilmem bu kadar kolay ikna olacağını tahmin etmemiştim . "
"Hmmmm anladim ne öyle mi ?"
"Öyle. "
"Başka bi durum yok yani ??"
"Yooook."
"Tamam o zaman Miraç bey ben işime döneyim malum üniversiteye başlayacağım harçlığım çıksın değil mi ?"
"Aaaaa tabii ki de Ela hanım ben zaten odama geçeceğim ."
"Tamam Miraç bey ."Miraç odasına geçtikten sonra ben de hemen iş başı yaptım . Bu ara yaşadığım olaylar yüzünden işim çok aksamıştı . Eğer Miraç babasına yalvara yalvara bi hal olmamış olsaydı şuan büyük ihtimal işten atılmıştım . Yaniiiii çok çalışmam , çok mesaiye kalmam ve bunu karşılığını beklememem gerekiyordu . Şu aralar sürekli kardeşimle ilgili saçma sapan rüyalar görüyordum . Miraç'a "kardeşimi bul" diyerek baskı yapmamın sebebi de buydu . Her ne kadar onu istemesemde merak ediyordum . Belki yaşıtımdır , belki de benden büyüktür veya küçüktür ya da zor bir durumdadır ve birilerinin onu kurtarmasını bekliyordur , benden haberi vardır ve onu kurtaracak kişinin ben olmasını istiyordur belki . İşte böyle kurdukça kuruyordum ve o kurduklarımın gerçekleşme ihtimali beni adeta delirtiyordu . Ben bunları düşünürken Ece'nin bir anda çığlık çığlığa bağırmaya başlamasıyla hemen dışında ona döndüm , kendisi üzerine kaynar su dökmüştü .
"Ece iyi misin ?"
"Yandımmmm yaaa nasıl iyi olmamı bekliyorsun ??? (dedi çığlık atarak)"
"Offfff ne bileyim yaaa . (Bağırarak) Arkadaşlar ambulansı arayabilir miyiz ??"
"(Ece kafasını kaldırıp meraklı bakışlarla) Ela birisi ambulans yerine polisi aramış galiba "
"Ne saçmalıyorsun gene sen ?"
"Önüne bak "Ece'nin bunu söylemesiyle birlikte oraya döndüm ve polisleri görünce şok oldum . Hemen Eceyi arkadaşlardan birine emanet edip , ambulansı aramasını tembihleyerek oraya koştum .
"Polis bey neler oluyor ?"
"Miraç Sarsılmaz'ı arıyoruz . " dedikten hemen sonra Miraç geldi .
"(Miraç Ela'ya bakarak) Ela neler oluyor ? Polisler neden gelmiş ?"
"Sana gelmişler . "
"(Miraç anlamayan bakışlarla Ela'ya bakar) Ne ???"
"(O sırada polis araya girer) Miraç bey bizimle karakola gelmeniz gerekiyor . "
"Neden ?"
"Elif Öztürk'ü darp etme suçundan tutuklusunuz . "- 19 . BÖLÜM SONU -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUMDAN GELEN BAŞARI
Mystery / Thriller" Büyük üzüntülerle uçurumun kenarında başlayıp , en büyük mutlulukla başladığı yerde biten bir başarı hikayesi ...